Renault Captur 1,0 TCe 100 PS: Από 16.880 ευρώ (Ελλάδα) – Από 19.150 ευρώ (Γαλλία)
30.562 Επισκέψεις στο άρθρο
To νέο Renault Captur είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από την τιμή των 16.880 ευρώ στην βασική έκδοση Authentic και σε συνδυασμό με τον 1,0 λίτρων TCe κινητήρα με απόδοση 100 ίππους. Η αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού και κινητήρα Life στη Γαλλία κοστίζει 19.150 ευρώ, άρα μιλάμε για μια διαφορά των 2.270 ευρώ σε σχέση με την Ελλάδα. Σε άμεση αντιπαράθεση η κοινή και πλουσιότερη έκδοση Initiale Paris του Captur με τον ίδιο κινητήρα σε απόδοση 155 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC κοστίζει 110 ευρώ περισσότερα στη χώρα μας (31.610 έναντι 35.500 ευρώ στη Γαλλία) κάτι που οφείλεται στο αυξημένο Τ.Τ.
Σταματήστε τους τίτλους που οδηγούν σε λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν έχει σημασία η απόλυτη τιμή. Σημασία έχει τι ποσοστό του εισοδήματος κοστίζει ένα αυτοκίνητο. Αν βγάζω 20000/έτος και το αυτοκίνητο κοστίζει 25000, είναι ακριβό για εμένα. Αν βγάζω 40000/έτος, είναι μέτριο. Αν βγάζω 60000/έτος, είναι φτηνό. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες σας. Προτείνω να βάλετε και τις τιμές Ελβετίας, ώστε να αισθανθούμε βασιλιάδες.
Λίγο παραπλανητικό το άρθρο.
Δεν πρόκειται για κάποια επιτυχία της τεορεν. Την ανάγκη φιλοτιμία κάνει για να μπορέσει να πουλήσει στην Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εισαγωγικές. Προφανώς και το golf είναι φτηνότερο στην Ελλάδα παρά στη Γερμανία.
....Oι τιμες φυσικα και δεν εχουν σχεση με το επιπεδο εισοδηματος σε καθε χωρα, οπως ανεφερε καποιος αλλος στο σχολιο του. Δηλαδη στην Βενεζουελα οπου ο μεσος μισθος ειναι 25 δολαρια θα επρεπε τα αυτοκινητα να στοιχιζουν αναλογικα 200-300 ευρω???? Σχετικα με την Renault πιστευω οτι ακολουθει μια αριστη τιμολογιακη πολιτικη και πραγματικα τα αυτοκινητα της εχουν πολυ καλυτερο value for money σε σχεση με αλλες εταιρειες.
Αν ισχύει ότι οι Γάλλοι αγοράζουν renault, που κατασκευάζονται στην Γαλλία, λογικό είναι να είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, που τα παίρνουν από την τουρκία, πχ το clio.
Σταματήστε τους τίτλους που οδηγούν σε λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν έχει σημασία η απόλυτη τιμή. Σημασία έχει τι ποσοστό του εισοδήματος κοστίζει ένα αυτοκίνητο. Αν βγάζω 20000/έτος και το αυτοκίνητο κοστίζει 25000, είναι ακριβό για εμένα. Αν βγάζω 40000/έτος, είναι μέτριο. Αν βγάζω 60000/έτος, είναι φτηνό. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες σας. Προτείνω να βάλετε και τις τιμές Ελβετίας, ώστε να αισθανθούμε βασιλιάδες.
Λίγο παραπλανητικό το άρθρο. Δεν πρόκειται για κάποια επιτυχία της τεορεν. Την ανάγκη φιλοτιμία κάνει για να μπορέσει να πουλήσει στην Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εισαγωγικές. Προφανώς και το golf είναι φτηνότερο στην Ελλάδα παρά στη Γερμανία.
....Oι τιμες φυσικα και δεν εχουν σχεση με το επιπεδο εισοδηματος σε καθε χωρα, οπως ανεφερε καποιος αλλος στο σχολιο του. Δηλαδη στην Βενεζουελα οπου ο μεσος μισθος ειναι 25 δολαρια θα επρεπε τα αυτοκινητα να στοιχιζουν αναλογικα 200-300 ευρω???? Σχετικα με την Renault πιστευω οτι ακολουθει μια αριστη τιμολογιακη πολιτικη και πραγματικα τα αυτοκινητα της εχουν πολυ καλυτερο value for money σε σχεση με αλλες εταιρειες.
Αν ισχύει ότι οι Γάλλοι αγοράζουν renault, που κατασκευάζονται στην Γαλλία, λογικό είναι να είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, που τα παίρνουν από την τουρκία, πχ το clio.