Renault Kadjar 1,3 ΤCe 140 PS: Από 19.790 ευρώ (Ελλάδα) – Από 28.800 ευρώ (Γαλλία)
30.560 Επισκέψεις στο άρθρο
To μικρομεσαίο SUV/Crossover της Renault πωλείται στη χώρα μας στην βασική του έκδοση Authentic με τιμή που ξεκινά από τα 19.790 ευρώ με έκπτωση. Αυτή η έκδοση είναι η βασική από άποψη εξοπλισμού και δεν μπορεί να συγκριθεί άμεσα με την αρχική τιμή της πλουσιότερης έκδοσης Zen που προσφέρεται το Kadjar στη Γαλλία (από 28.800 ευρώ), αν και σε κάθε περίπτωση η διαφορά τιμής είναι μεγάλη. Από την άλλη, στην έκδοση Intens με τον κινητήρα 1,3 ΤCe των 160 ίππων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC που είναι κοινή και στις δύο χώρες, στη χώρα μας κοστίζει από 30.080 ευρώ, ενώ στη Γαλλία η τιμή της ανέρχεται στα 35.700 ευρώ.
Σταματήστε τους τίτλους που οδηγούν σε λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν έχει σημασία η απόλυτη τιμή. Σημασία έχει τι ποσοστό του εισοδήματος κοστίζει ένα αυτοκίνητο. Αν βγάζω 20000/έτος και το αυτοκίνητο κοστίζει 25000, είναι ακριβό για εμένα. Αν βγάζω 40000/έτος, είναι μέτριο. Αν βγάζω 60000/έτος, είναι φτηνό. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες σας. Προτείνω να βάλετε και τις τιμές Ελβετίας, ώστε να αισθανθούμε βασιλιάδες.
Λίγο παραπλανητικό το άρθρο.
Δεν πρόκειται για κάποια επιτυχία της τεορεν. Την ανάγκη φιλοτιμία κάνει για να μπορέσει να πουλήσει στην Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εισαγωγικές. Προφανώς και το golf είναι φτηνότερο στην Ελλάδα παρά στη Γερμανία.
....Oι τιμες φυσικα και δεν εχουν σχεση με το επιπεδο εισοδηματος σε καθε χωρα, οπως ανεφερε καποιος αλλος στο σχολιο του. Δηλαδη στην Βενεζουελα οπου ο μεσος μισθος ειναι 25 δολαρια θα επρεπε τα αυτοκινητα να στοιχιζουν αναλογικα 200-300 ευρω???? Σχετικα με την Renault πιστευω οτι ακολουθει μια αριστη τιμολογιακη πολιτικη και πραγματικα τα αυτοκινητα της εχουν πολυ καλυτερο value for money σε σχεση με αλλες εταιρειες.
Αν ισχύει ότι οι Γάλλοι αγοράζουν renault, που κατασκευάζονται στην Γαλλία, λογικό είναι να είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, που τα παίρνουν από την τουρκία, πχ το clio.
Σταματήστε τους τίτλους που οδηγούν σε λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν έχει σημασία η απόλυτη τιμή. Σημασία έχει τι ποσοστό του εισοδήματος κοστίζει ένα αυτοκίνητο. Αν βγάζω 20000/έτος και το αυτοκίνητο κοστίζει 25000, είναι ακριβό για εμένα. Αν βγάζω 40000/έτος, είναι μέτριο. Αν βγάζω 60000/έτος, είναι φτηνό. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες σας. Προτείνω να βάλετε και τις τιμές Ελβετίας, ώστε να αισθανθούμε βασιλιάδες.
Λίγο παραπλανητικό το άρθρο. Δεν πρόκειται για κάποια επιτυχία της τεορεν. Την ανάγκη φιλοτιμία κάνει για να μπορέσει να πουλήσει στην Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εισαγωγικές. Προφανώς και το golf είναι φτηνότερο στην Ελλάδα παρά στη Γερμανία.
....Oι τιμες φυσικα και δεν εχουν σχεση με το επιπεδο εισοδηματος σε καθε χωρα, οπως ανεφερε καποιος αλλος στο σχολιο του. Δηλαδη στην Βενεζουελα οπου ο μεσος μισθος ειναι 25 δολαρια θα επρεπε τα αυτοκινητα να στοιχιζουν αναλογικα 200-300 ευρω???? Σχετικα με την Renault πιστευω οτι ακολουθει μια αριστη τιμολογιακη πολιτικη και πραγματικα τα αυτοκινητα της εχουν πολυ καλυτερο value for money σε σχεση με αλλες εταιρειες.
Αν ισχύει ότι οι Γάλλοι αγοράζουν renault, που κατασκευάζονται στην Γαλλία, λογικό είναι να είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, που τα παίρνουν από την τουρκία, πχ το clio.