Renault Scenic 1,3 ΤCe: Από 28.190 ευρώ (Ελλάδα) – Από 27.600 ευρώ (Γαλλία)
30.561 Επισκέψεις στο άρθρο
Το νέο Renault Scenic πρόσφατα λανσαρίστηκε καις τη χώρα μας με τιμή εκκίνησης στα 28.190 ευρώ. Το πολυχρηστικό μοντέλο της Renault εφοδιάζεται με τον 1,3 λτ. κινητήρα TCe με τους 140 ίππους και ο εξοπλισμός του στην έκδοση Intens που ξεκινάει είναι πιο πλούσιος από την αντίστοιχη αρχική έκδοση του Scenic στη Γαλλία, ενώ αυτό εφοδιάζεται και με την μικρότερη εκδοχή του ίδιου κινητήρα με 115 ίππους. Έτσι είναι λογική η διαφορά στην τιμή των δύο μοντέλων υπέρ της Γαλλίας αυτή τη φορά, όμως αν συγκρίνουμε ακριβώς τις τιμές ίδιων εκδόσεων τότε η αντίστοιχη έκδοση του Scenic στη Γαλλία είναι κατά 4.111 ευρώ ακριβότερη (28.190 ευρώ στην Ελλάδα έναντι 32.300 ευρώ στη Γαλλία).
Σταματήστε τους τίτλους που οδηγούν σε λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν έχει σημασία η απόλυτη τιμή. Σημασία έχει τι ποσοστό του εισοδήματος κοστίζει ένα αυτοκίνητο. Αν βγάζω 20000/έτος και το αυτοκίνητο κοστίζει 25000, είναι ακριβό για εμένα. Αν βγάζω 40000/έτος, είναι μέτριο. Αν βγάζω 60000/έτος, είναι φτηνό. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες σας. Προτείνω να βάλετε και τις τιμές Ελβετίας, ώστε να αισθανθούμε βασιλιάδες.
Λίγο παραπλανητικό το άρθρο.
Δεν πρόκειται για κάποια επιτυχία της τεορεν. Την ανάγκη φιλοτιμία κάνει για να μπορέσει να πουλήσει στην Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εισαγωγικές. Προφανώς και το golf είναι φτηνότερο στην Ελλάδα παρά στη Γερμανία.
....Oι τιμες φυσικα και δεν εχουν σχεση με το επιπεδο εισοδηματος σε καθε χωρα, οπως ανεφερε καποιος αλλος στο σχολιο του. Δηλαδη στην Βενεζουελα οπου ο μεσος μισθος ειναι 25 δολαρια θα επρεπε τα αυτοκινητα να στοιχιζουν αναλογικα 200-300 ευρω???? Σχετικα με την Renault πιστευω οτι ακολουθει μια αριστη τιμολογιακη πολιτικη και πραγματικα τα αυτοκινητα της εχουν πολυ καλυτερο value for money σε σχεση με αλλες εταιρειες.
Αν ισχύει ότι οι Γάλλοι αγοράζουν renault, που κατασκευάζονται στην Γαλλία, λογικό είναι να είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, που τα παίρνουν από την τουρκία, πχ το clio.
Σταματήστε τους τίτλους που οδηγούν σε λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν έχει σημασία η απόλυτη τιμή. Σημασία έχει τι ποσοστό του εισοδήματος κοστίζει ένα αυτοκίνητο. Αν βγάζω 20000/έτος και το αυτοκίνητο κοστίζει 25000, είναι ακριβό για εμένα. Αν βγάζω 40000/έτος, είναι μέτριο. Αν βγάζω 60000/έτος, είναι φτηνό. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες σας. Προτείνω να βάλετε και τις τιμές Ελβετίας, ώστε να αισθανθούμε βασιλιάδες.
Λίγο παραπλανητικό το άρθρο. Δεν πρόκειται για κάποια επιτυχία της τεορεν. Την ανάγκη φιλοτιμία κάνει για να μπορέσει να πουλήσει στην Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εισαγωγικές. Προφανώς και το golf είναι φτηνότερο στην Ελλάδα παρά στη Γερμανία.
....Oι τιμες φυσικα και δεν εχουν σχεση με το επιπεδο εισοδηματος σε καθε χωρα, οπως ανεφερε καποιος αλλος στο σχολιο του. Δηλαδη στην Βενεζουελα οπου ο μεσος μισθος ειναι 25 δολαρια θα επρεπε τα αυτοκινητα να στοιχιζουν αναλογικα 200-300 ευρω???? Σχετικα με την Renault πιστευω οτι ακολουθει μια αριστη τιμολογιακη πολιτικη και πραγματικα τα αυτοκινητα της εχουν πολυ καλυτερο value for money σε σχεση με αλλες εταιρειες.
Αν ισχύει ότι οι Γάλλοι αγοράζουν renault, που κατασκευάζονται στην Γαλλία, λογικό είναι να είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, που τα παίρνουν από την τουρκία, πχ το clio.