Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Παλιές μάρκες αλλά νέοι κατασκευαστές. Γίνεται; Ίσως στην Ιταλία!

4.030 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2024)
Παλιές μάρκες αλλά νέοι κατασκευαστές. Γίνεται; Ίσως στην Ιταλία!

- Οι Ιταλοί θέλουν να παράγονται περισσότερα αυτοκίνητα στην χώρα τους
- Η κυβέρνηση θέλει να διαθέσει ιστορικές φίρμες σε Κινέζους κατασκευαστές για παραγωγή στην Ιταλία
- Autobianchi και Innocenti οι πρώτες μάρκες που μπορεί να δούμε
- Οι Γάλλοι μπορεί να κάνουν το ίδιο με τις δικές τους παλιές φίρμες (πχ. Talbot, Simca)

Οι Ιταλοί θέλουν να παράγονται περισσότερα αυτοκίνητα στην χώρα τους

Ο όμιλος Stellantis εκτός από τις δεκάδες μάρκες που έχει στο ρόστερ του, διαθέτει και κάποιες που δεν έχουν δει νέο μοντέλο εδώ και 30+ χρόνια. Τώρα οι Ιταλοί θέλουν αυτές τις ιστορικές φίρμες να τις δώσουν σε κινέζους κατασκευαστές για να παράγουν μοντέλα στην Ιταλία. Θα αλλάξει κάτι για το πως βλέπουμε τα κινέζικα αυτοκίνητα κάτι τέτοιο;

Η παραγωγή αυτοκινήτων στην Ιταλία δεν είναι σήμερα αυτό που κάποτε ήταν. Παρότι η Fiat, η Lancia και η Alfa Romeo είναι πιο δραστήριες από ποτέ, τα περισσότερα μοντέλα τους παράγονται εκτός Ιταλίας, αφού ως μέλη του ομίλου Stellantis κάνουν χρήση των εργοστασίων σε χώρες με φθηνότερα εργατικά χέρια, «ευκολότερα» συνδικαλιστικά όργανα, και πιο κοντά στους προμηθευτές, στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη.

Η κυβέρνηση θέλει να διαθέσει ιστορικές φίρμες σε Κινέζους κατασκευαστές για παραγωγή στην Ιταλία

Η προσπάθεια της Ιταλίας να φέρει πιο πολλά μοντέλα για παραγωγή στη χώρα έχει φανεί με σειρά μέτρων, όπως αυτό που απαγορεύει αναφορές στην Ιταλία, τις πόλεις και τα τοπωνύμια της, αλλά και σήματα με τα χρώματα της σημαίας της, όπως είδαμε με το Fiat 600 νωρίτερα. Τώρα με νέο νόμο, θέλει να αποσπάσει μάρκες που είναι χρόνια εκτός αγοράς από την Stellantis και να τις διαθέσει σε Κινέζους κατασκευαστές, που όμως θα πρέπει να παράγουν τα μοντέλα τους στην Ιταλία.

Autobianchi και Innocenti οι πρώτες μάρκες που μπορεί να δούμε

Οι μάρκες που έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα είναι η Innocenti, γνωστή από τη δεκαετία του `60 και `70 από την έκδοσή της του βρετανικού MINI, και η Autobianchi, μάρκα που ξέρουμε πολύ καλά στην Ελλάδα χάρη στο πολυαγαπημένο Α112. Το ότι και οι δύο φίρμες έχουν παρελθόν με μικρά και πολύ μικρά αυτοκίνητα ταιριάζει «γάντι» σε πολλούς κινέζους κατασκευαστές που διαθέτουν τέτοια αυτοκίνητα ή οχήματα μικροκινητικότητας. Για τους Κινέζους, η πρόσβαση στην Ευρωπαϊκή αγορά και μάλιστα με ένα ιστορικό όνομα, μπορεί να αξίζει το ρίσκο της επένδυσης σε «ακριβά» εργατικά χέρια.

Οι Γάλλοι μπορεί να κάνουν το ίδιο με τις δικές τους παλιές φίρμες

Η ιδέα των Ιταλών φυσικά δεν περνάει απαρατήρητη. Οι Γάλλοι επίσης θέλουν να τονώσουν την παραγωγή αυτοκινήτων στη χώρα τους, και η Stellantis διαθέτει στο παλμαρέ της τουλάχιστον δύο γαλλικές μάρκες που θα μπορούσαν να πάρουν τον δρόμο για την Κίνα. Η Talbot και η Simca έχουν να δουν αυτοκίνητά τους στο δρόμο από τη δεκαετία του 80, παραμένουν όμως αξιαγάπητα ονόματα, ειδικά στη Γαλλία.
 
Το πείραμα της γνωστής ιστορικής Ευρωπαϊκής μάρκας με κινέζο όμως κατασκευαστή το έχει περάσει η MG και μάλιστα με επιτυχία. Μπορεί όμως αυτό το «σχήμα» να το δούμε ξανά; Και τελικά μπορεί ένα όνομα σαν την Autobianchi να αλλάξει το πως βλέπουμε τα κινέζικα αυτοκίνητα όταν έχουν το σηματάκι της; Τι λες;

Autotriti.gr
Autotriti.gr