- Tέρμα το diesel, μόνο ως LPG/βενζίνη της δοκιμής και full ή ήπια υβριδικό
- Για πρώτη φορά ψηφιακός πίνακας οργάνων σε Dacia
- Είναι φθηνότερο από το προηγούμενο, αλλά με φτωχότερο βασικό εξοπλισμό
- Πήρε 3 αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP
Tέρμα το diesel, μόνο ως LPG/βενζίνη της δοκιμής, full ή ήπια υβριδικό
Το 3ης γενιάς Dacia Duster βασίζεται στη πλατφόρμα CMF-B, όπως και το Renault Clio/Captur, κάτι που οδήγησε και στον εξηλεκτρισμό του. Έτσι, εκτός από τον γνωστό 1.000άρη κινητήρα διπλού καυσίμου βενζίνης και υγραερίου (LPG), που δοκιμάζουμε, το νέο Duster είναι διαθέσιμο με mild hybrid 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λτ. 130 ίππων (και σε έκδοση 4Χ4) και με full υβριδικό σύνολο 140 ίππων. Το τελευταίο σύνολο είναι το μόνο διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο και είναι αυτό που «σκότωσε» το diesel.
Για πρώτη φορά ψηφιακός πίνακας οργάνων σε Dacia
Εκτός από πιο δυναμικό εξωτερικό design, το νέο Duster έγινε πιο μοντέρνο και μέσα. Τα πλαστικά συνεχίζουν να είναι σκληρά, αλλά η εικόνα είναι τεχνολογικά προηγμένη. Για πρώτη φορά σε Dacia βλέπουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, που είναι στάνταρ στις εκδόσεις Extreme (δοκιμής) και Journey.
Υπάρχει αισθητή κλίση σε δρόμο με στροφές, όπως και στις αλλαγές κατεύθυνσης, χωρίς πάντως τα στοιχεία αυτά να προβληματίζουν ιδιαίτερα σε κανονικούς ρυθμούς κίνησης.
Πήρε 3 αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP
Το Dacia Duster αξιολογήθηκε με 3 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP. Η στρατηγική πωλήσεων της Dacia αποφεύγει την τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας υπέρ της οικονομικής τιμής, αναφέρει συγκεκριμένα ο EuroNCAP. Dacia Duster και Suzuki Swift είναι τα μοναδικά I.X. που πήραν βαθμολογία 3* τα 2 τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, στην προστασία ενηλίκων το Duster πήρε 70% συγκριτικά σύμφωνα με τα αποτελέσματα του EuroNCAP.
Χαμηλή η τιμή «από», αλλά βασικός εξοπλισμός με ελλείψεις
Το νέο Dacia Duster ECO-G 100 της δοκιμής με τον LPG 1.000άρη κινητήρα είναι διαθέσιμο από την έκδοση Essential και τιμή 19.950 ευρώ. Σίγουρα αυτή η τιμή είναι άκρως ανταγωνιστική, αφού είναι χαμηλότερη και από μικρό SUV, ενώ μιλάμε ξεκάθαρα για ένα οικογενειακό μικρομεσαίο μοντέλο. Από την άλλη, ο βασικός εξοπλισμός της συγκεκριμένης έκδοσης παρουσιάζει ελλείψεις. Συγκριτικά, το προηγούμενο Duster (παράλληλα διαθέσιμο) στην έκδοση LPG κοστίζει 22.890 ευρώ στην πλούσια βασική έκδοση Journey. Η έκδοση Journey του νέου Dacia Duster ECO-G κοστίζει 25.390 ευρώ. Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου Dacia Duster.
Στη συνέχεια μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του νέου Dacia Duster στην έκδοση υγραερίου των 100 ίππων.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-τιμή-εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Δείχνει πιο high-tech και έγινε πιο πρακτικό |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Τραβάει ικανοποιητικά και πάει Θεσσαλονίκη με λιγότερα από 40 ευρώ LPG |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Εστίασε περισσότερο στην άνεση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |