ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αερόσακοι για γόνατα, εμπρός & πίσω επιβάτες

 Σχολιάστε 
Οι αερόσακοι γονάτων είναι σχεδιασμένοι με τρόπο τέτοιο ώστε να μειώνουν την δύναμη του χτυπήματος των γονάτων από την επαφή τους με τα σκληρά μέρη στο κάτω μέρος του ταμπλό.
3 Φωτογραφίες »

Οι αερόσακοι γονάτων είναι σχεδιασμένοι με τρόπο τέτοιο ώστε να μειώνουν την δύναμη του χτυπήματος των γονάτων από την επαφή τους με τα σκληρά μέρη στο κάτω μέρος του ταμπλό.

Ο αερόσακος για τα γόνατα

Ο αερόσακος γονάτων του οδηγού είναι τοποθετημένος κάτω από το τιμόνι και του συνοδηγού κάτω από το ντουλαπάκι. Όπως δηλώνει και το όνομά του είναι σχεδιασμένος με τρόπο τέτοιο ώστε να μειώνει την δύναμη του χτυπήματος των γονάτων από την επαφή τους με τα σκληρά μέρη στο κάτω μέρος του ταμπλό, ενώ επιπλέον, συμβάλλει στον περιορισμό των δυνάμεων στο θώρακα και την κοιλιά ελέγχοντας την κατώτερη κίνηση του σώματος. Το 1996 με το Kia Sportage είχαμε το πρώτο μοντέλο με ξεχωριστό αερόσακο γονάτων οδηγού, ενώ το 2003 το Toyota Avensis 2ης γενιάς ήταν το πρώτο μοντέλο τέτοιου είδους που κυκλοφόρησε στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ο αερόσακος ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό

Ο πλευρικός αερόσακος ανάμεσα στον οδηγό και το συνοδηγό είναι σχετικά φρέσκος, αφού τα τελευταία δύο χρόνια τον συναντάμε όλο και πιο συχνά στα μοντέλα παραγωγής. Όπως λέει και το όνομά του, βρίσκεται ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό και ανοίγει σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης με στόχο να μην χτυπήσουν οι μπροστινοί επιβάτες μεταξύ τους. Ο αερόσακος αυτός είναι τοποθετημένος στην πλάτη των καθισμάτων. Μοντέλα τα οποία διαθέτουν αυτόν το αερόσακο είναι μεταξύ άλλων το Toyota Yaris, το Honda Jazz ή τα μικρομεσαία του ομίλου Volkswagen.

Οι μετωπικοί αερόσακοι για τους πίσω επιβάτες

Πρόκειται για ένα νέο τύπο αερόσακων τον οποίο είδαμε για πρώτη φορά στην 7ης γενιάς Mercedes S-Class. Αλλωστε, η πολυτελής λιμουζίνα ανέκαθεν δημιουργούσε νέους ορίζοντες στις τεχνολογίες ασφάλειας. Οι μετωπικοί αερόσακοι για τους πίσω επιβάτες είναι τοποθετημένοι στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Στόχος τους είναι να συγκρατήσουν το κεφάλι και τον κορμό των πίσω επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης (όπως δηλαδή οι μπροστινοί). Με τον τρόπο αυτό αποτρέπονται οι σοβαροί τραυματισμοί στην σπονδυλική στήλη. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος τύπος αερόσακου θα μπορεί να προσαρμόζεται και σε παιδικά καθίσματα.

Ο κεντρικός αερόσακος που αποτρέπει την σύγκρουση μεταξύ των μπροστά επιβατών είναι μία τεχνολογία που πρωτοξεκίνησε η Toyota με το Crown Majesta στην 5η γενιά του (2009).
3 Φωτογραφίες »

Ο κεντρικός αερόσακος που αποτρέπει την σύγκρουση μεταξύ των μπροστά επιβατών είναι μία τεχνολογία που πρωτοξεκίνησε η Toyota με το Crown Majesta στην 5η γενιά του (2009).

Σελίδα 1Ποιοι είναι οι πιο «κουφοί» αερόσακοι;
Σελίδα 2Αερόσακοι για γόνατα, εμπρός & πίσω επιβάτες
Σελίδα 3Στη ζώνη, τον αυχένα & το καπό
ford
LEAO TEST