Δυνατός και πολιτισμένος, αλλά κυρίως εύρωστος από τις χαμηλές στροφές είναι ο 1,2 PureTech των 100 ίππων που φοράει το 2008.
Η μεγαλύτερη ισχύς του 3κύλινδρου, turbo, 1.200άρη PureTech συγκριτικά με τον αντίστοιχων προδιαγραφών 1,0 TSI, τόσο σε ίππους (100 έναντι 95) όσο και σε ροπή (205 από τις 1.750 σ.α.λ. έναντι 175 Nm από τις 2.100 σ.α.λ.) αποτυπώνεται στα νούμερα των επιδόσεων, όπου το 2008 εμφανίζεται πιο σβέλτο. ¶λλωστε το σύνολο του 2008 το έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα και μας αρέσει ο τρόπος που τραβάει από χαμηλά και η ελαστικότητά που επιδεικνύει. Να σημειώσουμε εδώ την πλήρη γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνει βενζίνη, πετρέλαιο, αλλά και ηλεκτρική έκδοση. Παρόμοια χαρακτηριστικά θα συναντήσουμε και στον 1,0 TSI του Taigo, ο οποίος όμως συνδυάζεται με 5άρι μακρύ κιβώτιο που δε βοηθά το τράβηγμα από πολύ χαμηλά. Βοηθά όμως στην μέση κατανάλωση καυσίμου, που και στα δύο μοντέλα είναι χαμηλή (σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις), όπως και οι εκπομπές CO2 άλλωστε που επιτρέπουν την ελεύθερη κίνηση στο δακτύλιο. Το Taigo είναι διαθέσιμο μόνο σε βενζίνη με μια ακόμη έκδοση 110 ίππων συνδυασμένη με αυτόματο κιβώτιο, όπως και η κορυφαία 1,5 TSI με 150 ίππους.