ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό: Το ένα καλύτερο από το άλλο!

20.537 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2022)
Μοντέρνος σχεδιασμός και premium ύφος στην καμπίνα του νέου 2008. H ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα είναι πολύ προσεγμένα.
2 Φωτογραφίες »

Μοντέρνος σχεδιασμός και premium ύφος στην καμπίνα του νέου 2008. H ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα είναι πολύ προσεγμένα.

Το ταμπλό του Taigo σχεδιαστικά δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, ακολουθώντας την τυπική δομή του ανανεωμένου Polo και του T-Cross με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών και μια ευμεγέθη οθόνη 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό με σύστημα πλοήγησης «Ready 2 Discover», υπηρεσίες Streaming και Internet (έκδοση Life). Η ποιότητα είναι προσεγμένη, τριγμός δε θα ακουστεί, ενώ καλοδεχούμενη είναι η ευρεία χρήση μαλακού-αφρώδους πλαστικού σε αντίθεση με τα T-Cross και T-Roc, στοιχείο που συγκριτικά αφήνει μια πιο «premium» επίγευση.


Οι σχεδιαστικοί τόνοι στην καμπίνα του Taigo είναι χαμηλοί, αλλά η ποιότητα και το φινίρισμα είναι top. Στάνταρ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.
2 Φωτογραφίες »

Οι σχεδιαστικοί τόνοι στην καμπίνα του Taigo είναι χαμηλοί, αλλά η ποιότητα και το φινίρισμα είναι top. Στάνταρ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.


Πάντως, σε σχεδιασμό το εσωτερικό του 2008 κυριαρχεί όντας πιο εντυπωσιακό. Παράλληλα όμως προσφέρει και premium standards για τα δεδομένα της κατηγορίας βασισμένο στη φιλοσοφία i-cockpit με χαρακτηριστικά μικρό τιμόνι, ψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων και ελαχιστοποίηση διακοπτών. Ο προσανατολισμός τους αυτός τονίζεται από στοιχεία όπως τα άψογα φινιρισμένα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, ο (έξτρα) 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων, οι τύπου πιάνο διακόπτες και φυσικά η ποιότητα των υλικών.

Όσον αφορά στους χώρους, τα δύο μοντέλα είναι αντίστοιχα ευρύχωρα, τόσο σε για επιβάτες, όσο και για αποσκευές, όντας ικανά να καλύψουν και οικογενειακές ανάγκες. Θα θέλαμε πάντως το Taigo να έχει το συρόμενο πίσω κάθισμα του T-Cross.

Σελίδα 1Peugeot 2008 Vs VW Taigo στη βασική!
Σελίδα 2Εσωτερικό: Το ένα καλύτερο από το άλλο!
Σελίδα 3Κινητήρες: Καλύτερο τράβηγμα και 6άρι κιβώτιο για το 2008
Σελίδα 4Στο δρόμο: ¶νετο και στριφτερό 2008, ποιοτική κύλιση το Taigo
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS