ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: ¶νετο και στριφτερό 2008, ποιοτική κύλιση το Taigo

20.575 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2022)
Κορυφαία είναι η ποιότητα κύλισης του Taigo, με χαμηλό θόρυβο και άριστη διαχείριση των κακοτεχνιών του οδοστρώματος.
2 Φωτογραφίες »

Κορυφαία είναι η ποιότητα κύλισης του Taigo, με χαμηλό θόρυβο και άριστη διαχείριση των κακοτεχνιών του οδοστρώματος.

Αμφότερα τα μοντέλα προσφέρουν εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά και ευελιξία στην πόλη, έχοντας όμως διαφορετικά προφίλ. Αυτό του 2008 για παράδειγμα είναι εξαιρετικά ισορροπημένο ανάμεσα στην άνεση και την αποτελεσματικότητα, με την ανάρτηση καταφέρνει να λειαίνει πολύ καλά τις όποιες ανωμαλίες και το άμεσο τιμόνι να δίνει το ρυθμό σε πιο γρήγορο τέμπο. Το Taigo είναι πιο ενδιαφέρον από το T-Cross με κάπως πιο σφιχτό τιμόνι και ανάρτηση. Πείθει απόλυτα με την ουδετερότητα και το εξαιρετικό του κράτημα. Δεν είναι άλλωστε τυχαία που κατάφερε την κορυφαία επίδοση στο ELK TEST με 78 χλμ./ώρα (πλούσια έκδοση Style). Παράλληλα, εξαιρετική είναι η ποιότητα κύλισης και μόνο ο αεροδυναμικός θόρυβος πάνω από τα 120 χλμ./ώρα θα τη μετριάσει. Επίσης, θα προτιμούσαμε στους πίσω τροχούς να έχει δίσκους, όπως το 2008 και όχι ταμπoύρα.

 Η καλορυθμισμένη ανάρτηση και το «ζωντανό» πλαίσιο φροντίζουν για την άνεση και την αποτελεσματικότητα του 2008.
2 Φωτογραφίες »

Η καλορυθμισμένη ανάρτηση και το «ζωντανό» πλαίσιο φροντίζουν για την άνεση και την αποτελεσματικότητα του 2008.

Σελίδα 1Peugeot 2008 Vs VW Taigo στη βασική!
Σελίδα 2Εσωτερικό: Το ένα καλύτερο από το άλλο!
Σελίδα 3Κινητήρες: Καλύτερο τράβηγμα και 6άρι κιβώτιο για το 2008
Σελίδα 4Στο δρόμο: ¶νετο και στριφτερό 2008, ποιοτική κύλιση το Taigo
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
fiat