Κορυφαία είναι η ποιότητα κύλισης του Taigo, με χαμηλό θόρυβο και άριστη διαχείριση των κακοτεχνιών του οδοστρώματος.
Αμφότερα τα μοντέλα προσφέρουν εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά και ευελιξία στην πόλη, έχοντας όμως διαφορετικά προφίλ. Αυτό του 2008 για παράδειγμα είναι εξαιρετικά ισορροπημένο ανάμεσα στην άνεση και την αποτελεσματικότητα, με την ανάρτηση καταφέρνει να λειαίνει πολύ καλά τις όποιες ανωμαλίες και το άμεσο τιμόνι να δίνει το ρυθμό σε πιο γρήγορο τέμπο. Το Taigo είναι πιο ενδιαφέρον από το T-Cross με κάπως πιο σφιχτό τιμόνι και ανάρτηση. Πείθει απόλυτα με την ουδετερότητα και το εξαιρετικό του κράτημα. Δεν είναι άλλωστε τυχαία που κατάφερε την κορυφαία επίδοση στο ELK TEST με 78 χλμ./ώρα (πλούσια έκδοση Style). Παράλληλα, εξαιρετική είναι η ποιότητα κύλισης και μόνο ο αεροδυναμικός θόρυβος πάνω από τα 120 χλμ./ώρα θα τη μετριάσει. Επίσης, θα προτιμούσαμε στους πίσω τροχούς να έχει δίσκους, όπως το 2008 και όχι ταμπoύρα.