Κινητήρες: Clio για οικονομία, Peugeot για επιδόσεις
52.926 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2019)
O 8βάλβιδος 1,5 dCi του Clio και ο 1.500άρης BlueHdi με 16 βαλβίδες του 208 είναι από τους κινητήρες που μας αρέσουν πολύ, καθώς διαθέτουν μια πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία, με καλό τράβηγμα από τις χαμηλομεσαίες στροφές και χωρίς ιδιαίτερο κροτάλισμα. Στο 208 το μοτέρ συνδυάζεται με εξάρι κιβώτιο, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις εκμεταλλευόμενος και την μεγαλύτερη απόδοσή του, 100 ίπποι με 250 Nm ροπής (90 ίπποι με 225 Nm ροπής το Clio), διατηρώντας σε καλό επίπεδο την οικονομία καυσίμου η οποία μετρήθηκε στα 5,3 λτ./100 χλμ..
Όσον αφορά στο τελευταίο βέβαια, το Clio είναι αυτό που κυριαρχεί, καθώς είναι από τα οικονομικότερα μοντέλα γενικώς που έχουμε μετρήσει, με κατανάλωση μόλις 4,4 λτ./100 χλμ.. Σε αυτό βοηθάει και το μακρύ 5άρι κιβώτιο, ωστόσο από την άλλη αυτό έχει αντίκτυπο στις ρεπρίζ. Τέλος να αναφέρουμε πως το Clio έχει ρύπους κάτω από 90 γρ./χλμ, συνεπώς είναι απαλλαγμένο από τέλη κυκλοφορίας.