ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Πόσα ευρώ κερδίζεις με το diesel, πού υπερτερεί η βενζίνη

10.652 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2022)
Στα 6,1 λτ./100 χλμ. μετρήθηκε η κατανάλωση του βενζινοκίνητου 208, το οποίο είναι και αρκετά «ήσυχο» λόγω του αναβαθμισμένου επιπέδου ηχομόνωσης της καμπίνας.
4 Φωτογραφίες »

Στα 6,1 λτ./100 χλμ. μετρήθηκε η κατανάλωση του βενζινοκίνητου 208, το οποίο είναι και αρκετά «ήσυχο» λόγω του αναβαθμισμένου επιπέδου ηχομόνωσης της καμπίνας.

Το βενζινοκίνητο Peugeot 208 έχει κάτω από το καπό του τον 1.200άρη PureTech υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που αποδίδει 100 άλογα και 205 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.. Στο ίδιο φάσμα στροφών το diesel γαλλικό μικρό έχει 250 Nm ροπής, με την ιπποδύναμη σταθερή στα 100 άλογα. Το πετρελαιοκίνητο 208 «φορά» τον 1,5 BlueHDi με turbo μεταβλητής γεωμετρίας και σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης Adblue. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα επιτρέπουν κίνηση στον πράσινο δακτύλιο, με την ταχύτητα να μεταδίδεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.


Ο 1,2 turbo βενζινοκινητήρας του 208 ανεβάζει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά για τα άλογά του και διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα.
4 Φωτογραφίες »

Ο 1,2 turbo βενζινοκινητήρας του 208 ανεβάζει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά για τα άλογά του και διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα.

 
Όσον αφορά την απόδοση του συνόλου, τώρα, το βενζινοκίνητο 208 είναι ταχύτερο από στάση κατά 0,3 δλ. (10,6 δλ. στο 0-100 χλμ/ώρα), ενώ έχει και καλύτερες ρεπρίζ σε 5η-6η. Από την άλλη πλευρά, το δυνατότερο τράβηγμα από χαμηλό στο diesel, δίνει πιο γρήγορες επιταχύνσεις από 4η-5η. Αναμενόμενα και παρά την πολιτισμένη λειτουργία του, το πετρελαιοκίνητο 208 είναι ελάχιστα πιο «φασαριόζικο» από εκείνο με το μοτέρ βενζίνης.
 
Εκεί που υπερτερεί ο 1,5 BlueHDi είναι στην κατανάλωση. Χωρίς την δυνατότητα ECO λειτουργίας (από την έκδοση Allure και πάνω), το AutoΤρίτη Test Center είδε μέση κατανάλωση στα 5,2 λτ./100 χλμ.. Σε σχέση με τα 6,1 λτ. του βενζινοκίνητου και με βάση της τιμές από το Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων, ένας οδηγός που κάνει 15.000 χλμ. ετησίως πληρώνει τουλάχιστον 350 ευρώ περισσότερο με το βενζινοκίνητο. Εκτός των άλλων, σε ταξίδι και υπολογίζοντας αποκλειστικά την κατανάλωση σε τέτοιες περιστάσεις, το diesel 208 με το πιο μικρό ρεζερβουάρ έχει μεγαλύτερη αυτονομία κατά 300 χλμ..
 

Σελίδα 1Peugeot 208: Βενζίνη ή diesel στα 21.500 ευρώ;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Με premium και ψηφιακό προσανατολισμό
Σελίδα 3Κινητήρες: Πόσα ευρώ κερδίζεις με το diesel, πού υπερτερεί η βενζίνη
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL