Κατάτι πιο πειστικό κρίνουμε το τιμόνι στην diesel έκδοση, με το μπροστινό σύστημα να πείθει περισσότερο από αυτό της αντίστοιχης βενζινοκίνητης πρότασης των 100 ίππων.
Οδική συμπεριφορά: Ισορροπία μεταξύ άνεσης και αποτελεσματικότητας
Με παραπλήσιο βάρος και ίδια μηχανισμό ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω), το Peugeot 208 εμφανίζει ισορροπημένο οδηγικό προφίλ τόσο στην βενζινοκίνητη όσο και στην πετρελαιοκίνητη εκδοχή του. Η ποιότητα κύλισης θυμίζει κατασκευές μεγαλύτερων κατηγοριών, ενώ παρά την σχετική σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, απορροφά τις ανωμαλίες και δεν μπορεί να χαρακτηριστική γενικότερα σκληρή. Από εκεί και πέρα, σε πιο γρήγορους ρυθμούς, το αμάξωμα παραμένει σταθερό παντού και πάντα, η κατευθυντικότητα είναι άκρως ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται σχετικά άμεσα και με ακρίβεια.
Η γνώμη μας
Η τελική επιλογή σχετίζεται με την χρήση που θα κάνετε στο Peugeot 208. Αν το θέλετε για καθημερινές αποστάσεις, εντός πόλης, με την μικρή απόκλιση κατανάλωσης, η βενζίνη με τα πιο «καθημερινά» αξεσουάρ (π.χ. αισθητήρες παρκαρίσματος) σας υπερκαλύπτει. Αν πάλι κινείστε συχνά και εκτός αστικού ιστού, σε μεγάλες αποστάσεις το dieselάκι του γαλλικού μικρού ταιριάζει περισσότερο.