Εσωτερικό: Με premium και ψηφιακό προσανατολισμό
10.654 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2022)
6 Φωτογραφίες »
Και στις δύο εκδόσεις εξοπλισμού η ποιότητα της κατασκευής κινείται σε υψηλά επίπεδα, με το φινίρισμα το φινίρισμα ανθρακονήματος στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό αρκετά προσεγμένο.
Όλοι ξέρουν το i-cokcpit εσωτερικό της Peugeot με το μικρό τετραγωνισμένο τιμόνι, οπότε το 208 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Οι «κοφτές» του επιφάνειες πάνω κάτω είναι χαρακτηριστικές, με το πακέτο Active να περιλαμβάνει δερμάτινες επενδύσεις και ενσωματωμένα χειριστήρια για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στην χρήση του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
Ως προς το σύστημα infotainment, στάνταρ (σ.σ. εκτός της έκδοσης Like με το μοτέρ των 75 ίππων) είναι μία έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών. «Αιωρούμενη» στο κέντρο του ταμπλό, μπορείς να την χειριστείς και μέσα από διακόπτες τύπου πιάνο, κάτω από την κεντρική κονσόλα, στους οποίους ακούς ένα «βαθύ» κλικ σε κάθε πάτημά τους. Στον υπερυψωμένο αναλογικό πίνακα οργάνων με οθόνη LCD το στροφόμετρο «προδίδει» το καύσιμο (η κόκκινη περιοχή ξεκινάει στις 5.500 σ.α.λ.) την ώρα που στην έκδοση Active Plus υπάρχει και οθόνη TFT 3,5 ιντσών.
Φυσικά, σημαντικό ατού της καμπίνας του 208 είναι η premium επίγευση που σου αφήνει και την οποία δεν συναντά εύκολα στην κατηγορία των μικρών. Ειδικότερα, από την Active έκδοση υπάρχει επένδυση μαλακής υφής SLUSH στο ταμπλό και διακοσμητικό μοτίβο Carbone στο ταμπλό, καθώς και στο επάνω μέρος της επένδυσης των εμπρός θυρών.
Δεν υπάρχει κάποια διαφορά ανά κινητήρα στους χώρους (311 λτ. πορτ-μπαγκάζ), με τον «αέρα» για τα πόδια των επιβατών μετρημένο στα 8,2 εκατοστά. Τέλος, μας αρέσει αρκετά η βολική θήκη κάτω από την κεντρική κονσόλα όπου τοποθετείται εύκολα ένα smartphone.
6 Φωτογραφίες »
Κάτω από την 7άρα οθόνη στο κέντρο της κονσόλας βρίσκονται διακόπτες αεροπορικού τύπου για τον χειρισμό του infotainment.
Ως προς το σύστημα infotainment, στάνταρ (σ.σ. εκτός της έκδοσης Like με το μοτέρ των 75 ίππων) είναι μία έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών. «Αιωρούμενη» στο κέντρο του ταμπλό, μπορείς να την χειριστείς και μέσα από διακόπτες τύπου πιάνο, κάτω από την κεντρική κονσόλα, στους οποίους ακούς ένα «βαθύ» κλικ σε κάθε πάτημά τους. Στον υπερυψωμένο αναλογικό πίνακα οργάνων με οθόνη LCD το στροφόμετρο «προδίδει» το καύσιμο (η κόκκινη περιοχή ξεκινάει στις 5.500 σ.α.λ.) την ώρα που στην έκδοση Active Plus υπάρχει και οθόνη TFT 3,5 ιντσών.
Φυσικά, σημαντικό ατού της καμπίνας του 208 είναι η premium επίγευση που σου αφήνει και την οποία δεν συναντά εύκολα στην κατηγορία των μικρών. Ειδικότερα, από την Active έκδοση υπάρχει επένδυση μαλακής υφής SLUSH στο ταμπλό και διακοσμητικό μοτίβο Carbone στο ταμπλό, καθώς και στο επάνω μέρος της επένδυσης των εμπρός θυρών.
Δεν υπάρχει κάποια διαφορά ανά κινητήρα στους χώρους (311 λτ. πορτ-μπαγκάζ), με τον «αέρα» για τα πόδια των επιβατών μετρημένο στα 8,2 εκατοστά. Τέλος, μας αρέσει αρκετά η βολική θήκη κάτω από την κεντρική κονσόλα όπου τοποθετείται εύκολα ένα smartphone.
Σελίδα 1 | Peugeot 208: Βενζίνη ή diesel στα 21.500 ευρώ; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Με premium και ψηφιακό προσανατολισμό |
Σελίδα 3 | Κινητήρες: Πόσα ευρώ κερδίζεις με το diesel, πού υπερτερεί η βενζίνη |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |