Τα μικρά GTi που συγκρίνουμε είναι κορυφαία από όποια άποψη και να το δει κανείς. Μοιάζει να έχουν πάρει αναβολικά σε εμφάνιση, επιδόσεις, στήσιμο και τιμή. Ποιο είναι το καλύτερο μικρό hot hatch όμως σήμερα;
Η συγκεκριμένη κατηγορία συγκεντρώνει αρκετές αξιόλογες προτάσεις με αποδόσεις από 150 έως και παραπάνω από 200 ίππους, καλύπτοντας ουσιαστικά κάθε ανάγκη. Από τα πιο soft και καθημερινά μοντέλα, μέχρι τα πιο fun to drive ή και τα πιο «ειδικά», όλα τους αποτελούν τις κορυφαίες ή ντοπαρισμένες εκδόσεις των μικρών που συναντάμε δίπλα μας σε κάθε μας διαδρομή. Το νεοφερμένο VW Polo GTI ήρθε με τον αέρα της πληρότητας του μεγαλύτερου Golf GTI να τα βάλει με δύο κατεξοχήν «δασκάλους» της Γαλλικής GTi σχολής. Το Peugeot 208 GTi στην απόλυτα εθιστική οδηγοκεντρική version, αυτή by Peugeot Sport και το Clio Renault Sport το οποίο δεν μπορεί και δε γίνεται να «λείπει» από τέτοιες συγκεντρώσεις…
Οι κοντινές τιμές αγοράς αποτελούν άλλο ένα στοιχείο άμεσης σύγκρισης μεταξύ τους, με το Polo GTI ωστόσο να είναι ελαφρώς πιο φθηνό και με καλύτερο εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Το Clio R.S. έρχεται στη χώρα μας κατόπιν παραγγελίας με τιμή περίπου 27.000 ευρώ, ενώ το Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport δικαιολογεί απόλυτα την τιμή του (με έκπτωση) με βάση τον πολεμικό του χαρακτήρα και τον «αγωνιστικό» του εξοπλισμό.
Εμφάνιση: Πιο όμορφο το 208, ξεχωρίζει το Clio, διακριτικά σπορ το Polo
Από την εμφάνιση κι όλας το κάθε ένα από τα τρία μοντέλα εκφράζει τον διαφορετικό του προσανατολισμό. Το Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport είναι το πιο «mucho» αισθητικά αφήνοντας υποσχέσεις για την συνέχεια που ευτυχώς τις «κρατάει». Εκτός της διχρωμίας του αμαξώματος (προαιρετική επιλογή), οι μαύρες ματ 18ιντσες ζάντες, τα μαρσπιέ, η μάσκα με την κόκκινη φάσα στο κέντρο της και οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στον διαχύτη του πίσω μέρους, συμπληρώνουν την εκρηκτική εικόνα αυτής της έκδοσης.
Το Clio R.S. και μετά την ανανέωσή του προβάλλει σαφέστατα έναν πιο σπορ χαρακτήρα σε σχέση με τις απλές του εκδόσεις και είναι το πιο κομψό από τα τρία μέσω των λεπτομερειών της εμφάνισής του. Αυτές είναι ο νέος προφυλακτήρας με μεγαλύτερες εισαγωγές μπροστά και τα χαρακτηριστικά 3πλα LED προβολάκια εκατέρωθεν, τα πλαϊνά σπόιλερ, πίσω διαχύτη και διπλές απολήξεις εξάτμισης στο πίσω μέρος.
Ως είθισται, η VW με προσεκτικό –ίσως περισσότερο από όσο πρέπει- τρόπο επενέβη στην εμφάνιση του Polo για να προκύψει η GTI έκδοσή του. Αυτή είναι έτσι διακριτικά σπορτίφ με τονισμένα χαρακτηριστικά και λεπτομέρειες που συναντάμε σε όλες τις εκδόσεις GTI πλέον της εταιρείας (μαύρες και κόκκινες πινελιές, χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και κλασσικά χρώματα για το αμάξωμα σε λευκό, μαύρο και κόκκινο), ενώ οι όμορφες 18 ιντσών ζάντες Brescia, η διπλή απόληξη της εξάτμισης και η αεροτομή στο πίσω μέρος συνθέτουν το πιο «ανήσυχο» ύφος αυτής της έκδοσης.
το συγκριτικο σας ειναι επιεικως για γελια , οσο και να προσπαθει το πολακι ειναι υποδεεστερο απο τα αλλα δυο..δεν θα κατσω σε λεπτομεριες αλλα εκει που ξεπερασε ο αθρογραφος τον ευατο του ειναι στα καρο καθισματα απο το πολακι!!! στα εξτρα εχει και σεμεδακι χειροποιητο???
Καλό το polo για καμμιά νοικοκυρά για ψώνια στο σούπερ-μάρκετ κι αυτό όχι μακριά και με οδική καλή ασφαλεια....τι σχέση έχει με gti αυτή η κατασκευή που ακούει στο όνομα πόλο
το συγκριτικο σας ειναι επιεικως για γελια , οσο και να προσπαθει το πολακι ειναι υποδεεστερο απο τα αλλα δυο..δεν θα κατσω σε λεπτομεριες αλλα εκει που ξεπερασε ο αθρογραφος τον ευατο του ειναι στα καρο καθισματα απο το πολακι!!! στα εξτρα εχει και σεμεδακι χειροποιητο???
Καλό το polo για καμμιά νοικοκυρά για ψώνια στο σούπερ-μάρκετ κι αυτό όχι μακριά και με οδική καλή ασφαλεια....τι σχέση έχει με gti αυτή η κατασκευή που ακούει στο όνομα πόλο