Τα δύο μοντέλα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά σύνολα.
Τα δύο μοντέλα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά σύνολα. Στη βάση θα συναντήσουμε τον 1,2 PureTech κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 75 ίππους (από 18.100 ευρώ για το Corsa και 17.900 ευρώ για το 208), κατόπιν τον τούρμπο με 100 ίππους και επιλογή χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου με έξι και οκτώ σχέσεις αντίστοιχα και φτάνουμε στην κορυφή με τους 130 ίππους του ίδιου μοτέρ και αποκλειστικά 8άρι σασμάν (31.800 ευρώ το 208 GT και 22.500 ευρώ το Corsa GS-Line). Οι τιμές για το τούρμπο βενζίνης 208 των 100 ίππων αρχίζουν από 20.500 ευρώ (22.800 ευρώ το αυτόματο), ενώ όσον αφορά στο Corsa τιμάται από 19.700 ευρώ (21.400 ευρώ το αυτόματο). Στο diesel η επιλογή είναι μία και αφορά στον 1,5 BlueHDi, ο οποίος στο 208 προσφέρει 100 ίππους που κοστίζει 21.500 ευρώ και στο Corsa 102 άλογα και τιμάται από 20.600 ευρώ, όντας συνδυασμένος με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο.
Κοινό στοιχείο στα δύο αυτοκίνητα είναι και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, που στην περίπτωση του 208 αποτυπώνεται μέσω του e-208, ενώ στου Corsa ενσαρκώνεται στο Corsa-e.
Αξίζει να σημειωθεί πως κοινό στοιχείο στα δύο αυτοκίνητα είναι και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, που στην περίπτωση του 208 αποτυπώνεται μέσω του e-208, ενώ στου Corsa ενσαρκώνεται στο Corsa-e. Και τα δύο εξοπλίζονται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων και φυσικά μηδενικούς ρύπους. Οι τιμές τους μετά την κρατική επιδότηση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά» ξεκινούν από 25.500 ευρώ για το e-208 και από 26.400 ευρώ το Corsa-e.