ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ανετα και ασφαλή

56.905 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2022)
Στο Corsa το τιμόνι είναι ακριβές και αποτελεσματικό, ενώ σε στριφτερές διαδρομές το πλαίσιο και η ανάρτηση διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις μετατοπίσεις του βάρους.
2 Φωτογραφίες »

Στο Corsa το τιμόνι είναι ακριβές και αποτελεσματικό, ενώ σε στριφτερές διαδρομές το πλαίσιο και η ανάρτηση διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις μετατοπίσεις του βάρους.

Στο Corsa το τιμόνι είναι ακριβές και αποτελεσματικό, ωστόσο εξακολουθεί να έχει ελαφριά αίσθηση, η οποία βελτιώνεται μόνο όταν επιλέγεις το sport προφίλ οδήγησης (όπου είναι διαθέσιμο). Σε στριφτερές διαδρομές το πλαίσιο και η ανάρτηση διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις μετατοπίσεις του βάρους, με το μπροστινό μέρος να είναι άνετα διαχειρίσιμο και την συνολική συμπεριφορά να χαρακτηρίζεται ουδέτερη και προβλέψιμη, την ώρα που η υποστροφή θέλει χοντρό λάθος για να εμφανιστεί πριν γίνει και πάλι παρελθόν από την επέμβαση των ηλεκτρονικών. 


Στο 208 η ανάρτηση  έχει «σφιχτά» χαρακτηριστικά, όμως οι ανωμαλίες απορροφούνται με εντυπωσιακό για την κατηγορία τρόπο και δεν φτάνει τίποτα στα αυτιά ή στο σώμα των επιβατών του, με το αμάξωμα να παραμένει σταθερό παντού και πάντα.
2 Φωτογραφίες »

Στο 208 η ανάρτηση  έχει «σφιχτά» χαρακτηριστικά, όμως οι ανωμαλίες απορροφούνται με εντυπωσιακό για την κατηγορία τρόπο και δεν φτάνει τίποτα στα αυτιά ή στο σώμα των επιβατών του, με το αμάξωμα να παραμένει σταθερό παντού και πάντα.

 
Στο 208 η ανάρτηση  έχει «σφιχτά» χαρακτηριστικά χωρίς ωστόσο να μπορεί να χαρακτηριστεί γενικότερα σκληρή. Αυτό γιατί οι ανωμαλίες απορροφούνται με εντυπωσιακό για την κατηγορία τρόπο και δεν φτάνει τίποτα στα αυτιά ή στο σώμα των επιβατών του, με το αμάξωμα να παραμένει σταθερό παντού και πάντα. Η ποιότητα κύλισης είναι και αυτή ιδιαίτερα προσεγμένη και υψηλού επιπέδου θυμίζοντας premium κατασκευές μεγαλύτερων κατηγοριών. Το 208 πατάει αποφασιστικά και στρίβει σβέλτα, δείχνοντας πως τίποτα δεν μπορεί να διαταράξει την ουδέτερη –ακόμα και στο όριο- συμπεριφορά του. 

Συμπέρασμα

Την επιλογή ανάμεσα στο Peugeot 208 και το Opel Corsa δεν τη λες εύκολη και μάλιστα γίνεται ακόμα πιο περίπλοκη αφού η τιμολογιακή τους εκκίνηση γίνεται από σχεδόν ίδια βάση, καθώς η διαφορά ανάμεσα στις αρχικές εκδόσεις ορίζεται μόλις στα 200 ευρώ. Το πιο μοντέρνο και hi-tech εσωτερικό του 208 καθώς επίσης και το ελαφρώς μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ δίνουν ένα μικρό προβάδισμα στο γαλλικό μοντέλο, αλλά όπως μαρτυρούν και οι πωλήσεις τους το ντέρμπι ανάμεσά τους καλά κρατεί!

Μικρά αλλά «θαυματουργά» σε πωλήσεις!
-Τ ο καθένα με το δικό του στυλ
- Πιο γκλάμουρ το εσωτερικό στο 208, στιβαρό του Corsa
- Κινητήρες της ίδιας οικογένειας
- Παραπλήσιο και το αρχικό κόστος απόκτησης
Εσύ ποιο θα επέλεγες;

Σελίδα 1Peugeot 208 ή Opel Corsa; Τον Γάλλο ή τον Γερμανό;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Γκλάμουρ το 208, στιβαρό το Corsa
Σελίδα 3Κινητήρες: Της ίδιας οικογένειας
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ανετα και ασφαλή
Autotriti.gr
VW