Στο διαχρονικά εντυπωσιακό εσωτερικό του
Peugeot 3008, συναντάμε το αναβαθμισμένο i-Cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και τη νέα οθόνη αφής 10 ιντσών, που είναι υψηλής ανάλυσης και διαθέτει αναβαθμισμένο λογισμικό για το infotainment. Ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος και τα χαρακτηριστικά ποιότητας έχουν premium βλέψεις.
Εσωτερικό, χώροι & Value for money
69.391 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2021)
Eσωτερικό-Χώροι: Πιο ευρύχωρο το 3008, πιο πολυτελές το Evoque
Το Evoque χάρη στην ποιότητα των υλικών, στο σωστό φινίρισµα και στον πλούσιο εξοπλισµό καταφέρνει να δίνει µια αίσθηση πολυτέλειας, όπως τα µεγαλύτερα Range Rover. Δεν έχει το απόλυτο γερµανικό ραφινάρισµα και την αντίστοιχη προσοχή στη λεπτοµέρεια, έχει όµως τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Στην πρόσφατη ανανέωσή του έγινε ακόµα πιο εντυπωσιακό χάρη στις διπλές οθόνες του νέου συστήµατος ψυχαγωγίας Pivi, µε δυνατότητα ενηµερώσεων over-the-air.
Στο εντυπωσιακό εσωτερικό του Peugeot 3008, συναντάµε το αναβαθµισµένο i-Cockpit µε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και τη νέα οθόνη αφής 10 ιντσών, που είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κοµψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου» για άµεση πρόσβαση σε υποµενού του infotaiment. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής γίνεται αισθητή και από τη µασίφ αίσθηση του συνόλου, τη στιγµή που η ευρυχωρία και η πρακτικότητα είναι top, όπως φανερώνουν οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες και τα 520 λτ. του πορτ µπαγκάζ. Το Evoque έχει ανάλογα ευρύχωρη µε το 3008 καµπίνα, ωστόσο ο χώρος αποσκευών του υπολείπεται 48 λτ. από του 3008.
Value for Money: Μισή τιµή και 5 χρόνια εγγύηση για το 3008
Σίγουρα ο βασικός εξοπλισµός άνεσης και ασφάλειας του Range Rover Εvoque είναι εντυπωσιακός, ωστόσο η τιµή της βασικής βενζινοκίνητης έκδοσης είναι παραπάνω από τσουχτερή: 51.700 ευρώ και µε εγγύηση 3 ετών. Από την άλλη, η βασική έκδοση του Peugeot 3008 µε αυτόµατο κιβώτιο είναι η Active Plus, που έχει όλα τα απαραίτητα και στοιχίζει σχεδόν… τα µισά (32.100 ευρώ χωρίς τυχούσες προσφορές που τρέχουν επί του τιµοκαταλόγου) και µε 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης. Να σηµειωθεί πως ακόµα και στην πλούσια έκδοση Allure Plus µε εξελιγµένο σύστηµα πρόσφυσης Grip Control και All Weather ελαστικά, το 3008 κοστίζει 37.800 ευρώ, ήτοι 13.900 ευρώ λιγότερα από το βασικό Evoque.
Ατυχής σύγκριση το ένα είναι premium και το άλλο όχι.στο φινάλε ότι πληρώνεις παίρνεις.στο τέλος όμως της ημέρας το ένα είναι land rover και το άλλο ένα ταπεινό πεζω...
.....αν και ορκισμένος πολέμιος της κακομούτσουνης κατηγορίας, και τα δυο είναι καλλίγραμμα μοντέλα για suv! Πάντως δε δύναμαι να διακρίνω ποια η ανάγκη σύγκρισης των δυο μοντέλων. Δε νομίζω (ποιος ξέρει, ίσως και να κάνω λάθος) αυτός που παζαρεύει ένα Evoque να έχει 2η ή 3η επιλογή το 3008, και το αντίθετο. Πάρα πολύ μεγάλη η διαφορά τιμής, και brand image (ασχέτως ποιο αξίξει περισσότερο τα λεφτά του).
Μπορείτε επίσης να κάνετε ένα συγκριτικό ανάμεσα σε μια ferrari κι ένα vw,
ίσως η αναβαθμισμένη ποιότητα, ο premium χαρακτήρας και τα πολύ λιγότερα ευρώ του vw να γείρουν την πλάστιγγα υπέρ του...
Θεωρείτε πως όποιος έχει να διαθέσει σχεδόν 52000 για αυτοκίνητο (και του αρέσει το EVOQUE) θα κολλήσει στα τέλη κυκλοφορίας και την παραπάνω κατανάλωση; Με αυτή τη λογική γιατί δεν συγκρίνετε το R8 με το GOLF που ανήκουν και στον ίδιο όμιλο;
Γιατί δεν κάνετε και ένα συγκριτικό μεταξύ ενός Peugeot 508 και μιας Porsche Panamera; Απλά για την Panamera επιλέξτε μια κάπως αδύναμη έκδοση. Κατά τα άλλα, στα υπόλοιπα, τα δύο αυτοκίνητα είναι άμεσα συγκρίσιμα.
Ατυχής σύγκριση το ένα είναι premium και το άλλο όχι.στο φινάλε ότι πληρώνεις παίρνεις.στο τέλος όμως της ημέρας το ένα είναι land rover και το άλλο ένα ταπεινό πεζω...
rover=TATA....PSA 4η στον κοσμο...βγαλτε συμπερασματα
.....αν και ορκισμένος πολέμιος της κακομούτσουνης κατηγορίας, και τα δυο είναι καλλίγραμμα μοντέλα για suv! Πάντως δε δύναμαι να διακρίνω ποια η ανάγκη σύγκρισης των δυο μοντέλων. Δε νομίζω (ποιος ξέρει, ίσως και να κάνω λάθος) αυτός που παζαρεύει ένα Evoque να έχει 2η ή 3η επιλογή το 3008, και το αντίθετο. Πάρα πολύ μεγάλη η διαφορά τιμής, και brand image (ασχέτως ποιο αξίξει περισσότερο τα λεφτά του).
Μπορείτε επίσης να κάνετε ένα συγκριτικό ανάμεσα σε μια ferrari κι ένα vw, ίσως η αναβαθμισμένη ποιότητα, ο premium χαρακτήρας και τα πολύ λιγότερα ευρώ του vw να γείρουν την πλάστιγγα υπέρ του...
Θεωρείτε πως όποιος έχει να διαθέσει σχεδόν 52000 για αυτοκίνητο (και του αρέσει το EVOQUE) θα κολλήσει στα τέλη κυκλοφορίας και την παραπάνω κατανάλωση; Με αυτή τη λογική γιατί δεν συγκρίνετε το R8 με το GOLF που ανήκουν και στον ίδιο όμιλο;
Γιατί δεν κάνετε και ένα συγκριτικό μεταξύ ενός Peugeot 508 και μιας Porsche Panamera; Απλά για την Panamera επιλέξτε μια κάπως αδύναμη έκδοση. Κατά τα άλλα, στα υπόλοιπα, τα δύο αυτοκίνητα είναι άμεσα συγκρίσιμα.