Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στην καμπίνα αμέσως καταλαβαίνεις πως πρόκειται για δύο μοντέλα στα οποία έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην ποιοτική κατασκευή. Ξεκάθαρο προβάδισμα στο αισθητικό κομμάτι έχει το γαλλικό μοντέλο, με το i-cockpit λογικής εσωτερικό όπου ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το μικρής διαμέτρου τιμόνι, η μεγάλη κεντρική κονσόλα που χωρίζει οδηγό και συνοδηγό και ο προσεγμένος ambient φωτισμός. Από την άλλη, ποιοτικά τα δεδομένα αγγίζουν αυτά του γερμανικού μοντέλου, ενώ από πλευράς εργονομίας σε κανένα από τα δύο δεν θα δυσκολευτείς κάπου.
Χώροι: Μεγαλύτερο το 3008
Το Peugeot 3008 είναι 8 χιλιοστά μακρύτερο από την X1, ενώ στο εσωτερικό, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας είναι πιο άνετο προς όλες τις διαστάσεις. Οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο αέρα για τα πόδια, το κεφάλι και τους ώμους, το ίδιο και οι μπροστά, ενώ ο χώρος αποσκευών των 520 λίτρων είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Το μόνο που ίσως πειράξει κάποιους είναι το μεγάλο κεντρικό τούνελ μεταξύ οδηγού-συνοδηγού που τους «απομονώνει» κάπως…