Κάτω από το καπό των δύο μοντέλων βρίσκονται δύο diesel κινητήρες στα 120 άλογα. Ο 1,6 BlueHDI του 3008 έχει ένα μικρό προβάδισμα σε ισχύ και ροπή σε σχέση με τον 1,5 λίτρων της Χ1, όμως με το χρονόμετρο και τα δύο μοντέλα κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα στον ίδιο χρόνο, ενώ και τα δύο διατηρούν χαμηλά τα επίπεδα κατανάλωσης. Το μόνο σημείο ουσιαστικής διαφοροποίησης είναι το ότι ο κινητήρας του γαλλικού μοντέλου διαθέτει σύστημα AdBlue για την εξουδετέρωση των NOX.
Στο δρόμο: Πόλεμος φιλοσοφιών
Στο κομμάτι οδική συμπεριφορά, τα δύο μοντέλα μάχονται ως υπερασπιστές δύο διαφορετικών σχολών. Η BMW προβάλλει με τα μοντέλα της σε όλες τις κατηγορίες έναν οδηγοκεντρικό DNA που χαρακτηρίζεται από το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, την σφιχτή ανάρτηση και τα αυξημένα όρια πρόσφυσης, η Peugeot είναι γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής όπου συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Θα λέγαμε πως στο κομμάτι αυτό έχουμε ισοπαλία…
Συμπέρασμα
Η Peugeot έχει κάνει μία εξαιρετική προσπάθεια με το νέο 3008 και μπορεί να περηφανεύεται για αυτή. Το νέο της μοντέλο μπαίνει σε premium μονοπάτια όσον αφορά σε τεχνολογίες που υιοθετεί και ποιότητα κατασκευής, ενώ η τιμή του μένει λίγο πιο χαμηλά σε σχέση με τον πολυτελή ανταγωνισμό. Σε σχέση με την BMW κερδίζει σε εμφάνιση μέσα και έξω, καθώς και σε χώρους, ενώ έρχεται ισοπαλία στο κομμάτι των επιδόσεων και την ποιότητα κατασκευής.