Σε δρόμο με στροφές, οι κλίσεις που παίρνει το μεγάλο αμάξωμα είναι λογικές, λόγω του μεγάλου μήκους αμαξώματος.
Οδική συμπεριφορά: Για άνετα aller-retour
63.905 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2016)
Ως γνήσιο Peugeot και δη μεσαίο, το 508 επιδεικνύει πολύ καλό οδηγικό χαρακτήρα με έκδηλο τον άνετο προσανατολισμό του ακόμα και σε αυτή την έκδοση GT Line αφού δεν έχει διαφορές στην ανάρτηση. Αυτή, είναι μαλακή σε ρύθμιση κάτι που σε συνδυασμό με τα μαλακά και μεγάλα καθίσματα στο εσωτερικό του, καθιστούν ιδιαίτερα άνετες μετακινήσεις, με αντίστοιχα υψηλά επίπεδα ποιότητας κύλισης. Σε δρόμο με στροφές, οι κλίσεις που παίρνει το μεγάλο αμάξωμα είναι λογικές και περισσότερο σου κόβουν την όρεξη για να κινηθείς σβέλτα, παρά αλλοιώνουν την «πεισματικά» ουδέτερη συμπεριφορά του. Η αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή δεδομένου του χαρακτήρα του Peugeot 508, ενώ τα φρένα δεν έδειξαν σημάδια κόπωσης ή ανεπάρκεια.
o διλιτρος κινητρας euro 5 hdi σε εννιαθεσιο βαν με 1750 κιλα και μεγαλη μετωπικη επιφανεια εχει μαξιμουμ καταναλωση 7,5 λιτρα ..............αρα η χρηση μικρου κινητηρα σε τετοιο αυτοκινητο ......χειροτερευει τα πραγματα σε επιπεδο καταναλωσης και σε επιπεδο επιδοσεων.....καθως ο διλιτρος δεν μασαει ανηφορες και φορτια...........................μονο μειονεκτημα τα γνωστα τελη κυκλοφοριας και ο φορος πολυτελους διαβιωσης!!!!
o διλιτρος κινητρας euro 5 hdi σε εννιαθεσιο βαν με 1750 κιλα και μεγαλη μετωπικη επιφανεια εχει μαξιμουμ καταναλωση 7,5 λιτρα ..............αρα η χρηση μικρου κινητηρα σε τετοιο αυτοκινητο ......χειροτερευει τα πραγματα σε επιπεδο καταναλωσης και σε επιπεδο επιδοσεων.....καθως ο διλιτρος δεν μασαει ανηφορες και φορτια...........................μονο μειονεκτημα τα γνωστα τελη κυκλοφοριας και ο φορος πολυτελους διαβιωσης!!!!