ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tο νέο μοντέλο θα βασίζεται στην αναβαθμισμένη εκδοχή της περίφημης MQB πλατφόρμας.

Tο νέο Golf θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Πιάστηκε «στα πράσα» το νέο VW Golf

6.497 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2019)

Καμιά διάθεση να αποκρύψουν την σχεδίαση του νέας γενιάς Golf δεν έχουν στην Volkswagen.

Το 8ης γενιάς Golf είναι πανέτοιμο να παρουσιαστεί και η Volkswagen έχει ήδη αρχίσει να ολοκληρώνει τα διαφημιστικά σποτ για το εμπορικό του λανσάρισμα που θα ακολουθήσει λίγο αργότερα. Οι νέες κατασκοπευτικές εικόνες έρχονται από την Ισπανία, όπου το μοντέλο έκανε την εμφάνισή του στους δημόσιους δρόμους για χάρη ενός σποτ που λέγεται πως θα έχει σκοπό να τονίσει τον νεανικό χαρακτήρα του νέου Golf.

Tο νέο Golf δεν μπορούμε να πούμε πως έχει ριζοσπασπτικές αλλαγές, μιας και διατηρεί εν πολλοίς το σουλούπι του απερχόμενου μοντέλου, εντούτοις έχει αρκετές διαφοροποιήσεις στους προβόλους. Κατ αρχάς, μπροστά συναντούμε νέα, χαμηλότερα τοποθετημένα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία, αν και επίπεδα στο άνω μέρος, δίνουν την ψευδαίσθηση της καμπύλης λόγω των χρωματισμένων «φρυδιών» στο καπό. Δεν αποκλείεται, σαφώς, αυτή να είναι μια πινελιά που δεν θα υπάρχει στην τελική εκδοχή του μοντέλου και απλά να θέλουν να θολώσουν τα νερά οι Γερμανοί. Ο προφυλακτήρας είναι νέος, με έναν μεγάλο κεντρικό αεραγωγό και τους προβολείς ομίχλης να εδρεύουν σε ένα σχετικά μυώδες «κάδρο» στα άκρα, ενώ πιο ψηλά βλέπει κανείς το καπό με δύο έντονες και δύο πιο απαλές νευρώσεις. Περνώντας στο πλάι, τα πράγματα δεν μπορούμε να πούμε ότι αλλάζουν και πολύ μιας και η σιλουέτα παραπέμπει στο υπάρχον μοντέλο, όμως πίσω η κατάσταση δεν είναι ίδια. Νέα φωτιστικά σώματα με οριζόντια μοτίβα, μια έντονη νεύρωση α λα T-Roc που διέπει το αμάξωμα σε πλάτος και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας δίνουν μια πιο επίπεδη σχεδιαστική νότα.

Σε μηχανικό επίπεδο, το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην αναβαθμισμένη εκδοχή της περίφημης MQB πλατφόρμας, την MQB Evo, με αποτέλεσμα την απώλεια κάποιων... περιττών κιλών (σ.σ. οι πηγές μας υποστηρίζουν έως και 45 κιλά κάτω).

Παράλληλα, το νέο Golf θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, ένα σημαντικό ατού που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους επιβάτες εμπρός και πίσω, αλλά και περισσότερο χώρο στο διαμέρισμα των αποσκευών.

Περνώντας στους κινητήρες και στο τεχνικό κομμάτι αυτών, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες μας, η VW θα ασχοληθεί πάρα πολύ με τη δομική σύσταση κάθε μονάδας. Ξεκινούμε με τις βενζίνες: θα έχουν υβριδική ηλεκτροδότηση σε ένα πλατύτερο μέτωπο ενώ ένα ηλεκτρικό δίκτυο 48 Βολτ θα μειώνει την κατανάλωση κατά 10% περίπου. Η δυσκολία της άσκησης είναι ότι ταυτόχρονα δε θα πρέπει να υπονομευτεί η διασκέδαση της οδήγησης. Έτσι, με την πρώτη ευκαιρία ο κινητήρας θα σβήνει προκειμένου να σώσει καύσιμο, ενώ αντίστοιχα θα υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα δίνει έξτρα βοήθειες στην επιτάχυνση. Τα υβριδικά με το 48βολτο δίκτυο δε θα μπορούν να φορτίζουν από πρίζα καθώς αυτό θα παραμένει προνόμιο της έκδοσης GTE. Eπί τη ευκαιρία να πούμε ότι εδώ η ισχύς θα είναι της τάξης των 220 ίππων. Πιο ψηλά στη γκάμα θα βρίσκονται το GTI αλλά και το Golf R που θα δεχτούν νέα, έξτρα «ηλεκτροδότηση» με αποτέλεσμα να έχουν απόδοση από 250 έως 400 ίππους.

Οι δε κινητήρες ντίζελ εμφανίζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον διότι και εκείνοι θα ωφεληθούν από την ηλεκτροδότηση, αλλά, θα εξελιχτούν και με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από τα μοντέλα της Audi (μέχρι το επίπεδο του Α4 και του Α6 παρακαλώ!) αλλά και από τα SUV των δύο εταιρειών. Και αυτό είναι κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά. Με μια μίζα-δυναμό στα 12 Βολτ, οι σταθερά δίλιτροι ντίζελ του μέλλοντος θα αποδίδουν από 136 έως 204 ίππους. Την ίδια ώρα, η κατανάλωση και οι ρύποι θα πέφτουν τουλάχιστον κατά 10%.

Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN