Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Pininfarina Enigma GT: Υβριδικό με V6 μοτέρ υδρογόνου!
11 Φωτογραφίες »

Pininfarina Enigma GT: Υβριδικό με V6 μοτέρ υδρογόνου!

2.562 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2024)

- Παρμπρίζ, οροφή και πόρτες στεγάζονται σε ένα τεράστιο θόλο.
- Τεχνητή Νοημοσύνη και άλλες τεχνολογίες στην καμπίνα.
- Υβριδικό με V6 κινητήρα υδρογόνου!
- Έκανε ντεμπούτο στη Γενεύη το ιταλικό grand tourer.

Έκανε ντεμπούτο στη Γενεύη το ιταλικό grand tourer

Το τελευταίο δημιούργημα της Pininfarina είναι εντυπωσιακό και λέγεται, Enigma GT. Το νέο grand tourer εντυπωσιάζει σχεδιαστικά, άλλα ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το υβριδικό σύστημα κίνησης που το εξοπλίζει. Σε αυτό ένας V6 Turbo κινητήρας που «καίει» υδρογόνο είναι παρών δίνοντας ισχύ και στους τέσσερις τροχούς με τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού μοτέρ! Το νέο Enigma GT έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2024 και σας το παρουσιάζουμε.

Παρμπρίζ, οροφή και πόρτες στεγάζονται σε ένα τεράστιο θόλο

Η Pininfarina αρχικά προειδοποιεί πως το Enigma GT είναι ακόμα σε εξέλιξη. Διαθέτει ένα τεράστιο θόλο που ανοίγει προς τα πάνω, παρέχοντας είσοδο σε ένα εσωτερικό που χωράει τέσσερις επιβάτες με τη διάταξη 2+2 καθισμάτων. Εκτός από το ενιαίο κομμάτι παρμπρίζ, θυρών και οροφής το εξωτερικό μέρος, είναι εξοπλισμένο με λεπτούς LED προβολείς και μεγάλες κλειστές ζάντες. Το Enigma GT έχει μήκος 4.580 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.880 χιλιοστά, ενώ η σχεδίασή του έγινε με γνώμονα την καλύτερη δυνατή αεροδυναμική, κάτι που αντικατοπτρίζεται στον συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24 cd.

Τεχνητή Νοημοσύνη, ταμπλό-οθόνη και άλλες τεχνολογίες στην καμπίνα

Όταν ανασηκωθεί ο τεράστιος θόλος οι επιβάτες μπορούν να περάσουν στο hi-tech εσωτερικό. Το βασικό στοιχείο είναι μια διαφανής οθόνη OLED σε όλο το ταμπλό, η οποία συνδυάζεται με ένα παρμπρίζ επαυξημένης πραγματικότητας, που λειτουργεί συνδυαστικά με τεχνητή νοημοσύνη. Το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό και τετραγωνισμένο, ενώ τα καθίσματα είναι επενδυμένα με βιώσιμα υλικά.

Υβριδικό με V6 κινητήρα υδρογόνου!

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του Pininfarina Enigma GT είναι ότι τροφοδοτείται από έναν συνδυασμό ενός V6 τούρμπο κινητήρα 2,5 λίτρων που «καίει» υδρογόνο και ενός ηλεκτροκινητήρα. Το υβριδικό σύνολο προσφέρει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με το μοτέρ υδρογόνου (442 άλογα) να στέλνει ισχύ στον πίσω άξονα και τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 272 ίππων να τροφοδοτεί τους μπροστινούς τροχούς. Όταν η δεξαμενή υδρογόνου 9 κιλών είναι γεμάτη και η μπαταρία 10 kWh πλήρως φορτισμένη, το Pininfarina Enigma GT λέγεται ότι προσφέρει αυτονομία 550 χιλιομέτρων. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις κρατήστε στις σημειώσεις σας. 0-100 χλμ./ώρα σε κάτω από 4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.  

Συνέχεια του άρθρου >>>
Peugeot - Toyota
Citroen