
Αν αδειάσει η μπαταρία, το Tiguan λειτουργώντας σαν full υβριδικό δε θα χρειαστεί πάνω από 6,0 λτ./100 χλμ. (μέση τιμή), ενώ με επιλεγμένο το Eco πρόγραμμα στην πόλη όπου είναι η χαρά της ανάκτησης ενέργειας η κατανάλωση πέφτει στα 4 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη.
Μεγαλύτερη μπαταρία & 50 χλμ. παραπάνω θεωρητική αυτονομία για το Volkswagen
Τέλος έχουμε τα κινητήρια σύνολα και τις μπαταρίες κάθε μοντέλου. Με συστοιχία μπαταριών που πλησιάζει τις 20 κιλοβατώρες σε ωφέλιμη χωρητικότητα, το Volkswagen Tiguan έχει πραγματική αυτονομία που φτάνει τα 100 χλμ., δηλαδή σου βγάζει ακόμη και 3 μέρες μόνο ρεύμα. Η γερμανική μάρκα ανακοινώνει 112-119 χλμ. αυτονομίας, περίπου 50 χλμ. μεγαλύτερη σε σχέση με όσα αναφέρει η Hyundai για το Tucson (66-71 χλμ.). Εδώ θα δούμε μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 13,8 κιλοβατώρων, με μέγιστη ταχύτητα φόρτισης στα 7,2 kW στο οικιακό WallBox (11 kW ταχύτητα φόρτισης για το Tiguan).

Όπως όλα τα PHEV αυτοκίνητα, έτσι και το Tucson αν έχει ενέργεια ξεκινάει ηλεκτρικά με τον βενζινοκινητήρα να εμπλέκεται όταν χρειαστεί έξτρα ενίσχυση για άμεση επιτάχυνση.
Όσον αφορά το κυρίως σύνολο, το Volkswagen Tiguan έχει συνολική ιπποδύναμη 204 αλόγων, όπως αυτή προκύπτει από τον εξής συνδυασμό. Ο νέος στα PHEV μοντέλα του VW Group 1,5 TSI βενζινοκινητήρας «παντρεύεται» με ένα ισχυρότατο ηλεκτρομοτέρ στα 116 άλογα, ο οποίος μπορεί να κινεί με περίσσεια άνεση το αμάξωμα των 1.866 κιλών. Κάτω από το Hyundai Tucson PHEV θα δούμε τον κλασικό 1.600 T-GDi, μαζί με ένα ηλεκτρομοτέρ 98 ίππων. Εδώ η συνδυαστική ισχύς είναι στα 252 άλογα, ενώ και στα δύο μοντέλα υπάρχει αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Σελίδα 1 | Hyundai Tucson ή 10 χιλιάρικα ακριβότερο VW Tiguan και με 50 άλογα λιγότερα; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Μπαταρία - Αυτονομία |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας | Τεχνικά, χαρακτηριστικά, εξοπλισμοί & τιμές |