Μέχρι και την ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα και επιλέγοντας το «hybrid mode» το σύστημα του Peugeot 408 μπορεί να δουλέψει μόνο με ρεύμα, έχοντας πραγματική αυτονομία γύρω στα 50 χλμ..
Το πάντρεμα ενός βενζινοκινητήρα και ενός ισχυρού ηλεκτρικού μοτέρ δίνει στα Plug-in hybrid μεγάλες συνδυαστικές ιπποδυνάμεις, όπως ισχύει και στην περίπτωσή μας (225 άλογα). Σε 3-4 δευτερόλεπτα πηδάς από τα 60-100 χλμ., καθώς ένα ελαφρύ πάτημα του πεντάλ αρκεί.
Ακόμα και με χρήση των δύο πηγών ενέργειας, τα νούμερα που θα δείτε στο trip του Toyota Prius δεν θα υπερβαίνουν τα 5,5 λτ..
Στις επιδόσεις το Toyota Prius έχει προβάδισμα, με το δικό του σύνολο να αποτελείται από ένα 2λιτρο μοτέρ (151 PS) κι έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων, που μαζί συνθέτουν τελική ιπποδύναμη στα 223 άλογα. Το επαναφορτιζόμενο σύνολο του Toyota Prius ολοκληρώνει μία μπαταρία 13,6 κιλοβατώρων και το σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Επίσης, το ιαπωνικό μοντέλο κερδίζει και στην κατανάλωση στην πράξη, όταν η μπαταρία έχει τελειώσει και πάει πλέον ως υβριδικό.
Μικρότερου κυβισμού είναι το βασικό θερμικό μοτέρ του Peugeot 408 (με τον 1,6 PureTech των 179 PS). Το γαλλικό fastback έχει ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και μία ελαφρώς μικρότερη μπαταρία στις 12,4 kWh. Αυτή φορτίζει λίγο πιο γρήγορα συγκριτικά με εκείνη του Prius (και πάλι οι χρόνοι είναι μικροί, λιγότερο από 4 ώρες σε φορτιστή 3,7 kW), με την πραγματική ηλεκτρική αυτονομία των δύο μοντέλων να γυροφέρνει στα 50-55 χλμ..
Σελίδα 1 | Plug-in υβριδικά πάνω από 220 άλογα; Peugeot 408 ή Toyota Prius |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Κομψή καμπίνα, πολύ υψηλή αίσθηση πολυτέλειας & ψαρωτικό ψηφιακό «μωσαϊκό» |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Αυτονομία - Φόρτιση: Βγάζουν 50-55 χιλιόμετρα, επιταχύνεις για πλάκα σε πόλη & Εθνική |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Πιο fun στο δρόμο είναι το χαμηλότερο Prius με την πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, αθόρυβο και στα 140 χλμ. το 408 |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |