Η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια στο Toyota Prius δουλεύει εξαιρετικά ανάμεσα στο κράτημα και την απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου, παρά τις 19άρες ζάντες, μην επιτρέποντας τους επιβάτες να νιώσουν αναταράξεις.
Οδηγικά, έχουμε δύο αυτοκίνητα που εστιάζουν περισσότερο στην άνεση και την καλή ποιότητα κύλισης, στοιχεία που θα αναζητήσει ο οικογενειάρχης οδηγός τους σε ένα μακρινό ταξίδι. Με το Peugeot 408 οι μεγάλες μετακινήσεις γίνονται λες και βρίσκεσαι σε κάψουλα, με το σύνολο να λειτουργεί υποδειγματικά, ακόμη και στις πιο ψηλές ταχύτητες. Το fastback της Peugeot κινείται μόνο ηλεκτρικά έως τα 135 χλμ./ώρα, με το ντεσιμπελόμετρό μας να δείχνει λιγότερα από 70 dB, ακόμη και σε πιο υψηλούς ρυθμούς κίνησης.
Πίσω από το τιμόνι του Toyota Prius, τώρα, σίγουρα θα εκτιμήσει κανείς την πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και όσα αυτή «φτιάχνει» στο κομμάτι της άνεσης. Εδώ έχουμε ένα πιο χαμηλό αυτοκίνητο, που οδηγικά θα ικανοποιήσει περισσότερο κάποιον που θέλει λίγο παραπάνω ταπεραμέντο, με το πληροφοριακό τιμόνι του να περνά τις εντολές του οδηγού άμεσα και με ακρίβεια.