ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό: Κομψή καμπίνα, πολύ υψηλή αίσθηση πολυτέλειας & ψαρωτικό ψηφιακό «μωσαϊκό»

 Σχολιάστε 
48.331 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2024)
Στην καμπίνα του Toyota Prius πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησε η στάνταρ 12,3' ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα infotainment με τα καλά γραφικά της, καθώς επίσης και τα αρκετά φυσικά μπουτόν.
4 Φωτογραφίες »

Στην καμπίνα του Toyota Prius πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησε η στάνταρ 12,3' ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα infotainment με τα καλά γραφικά της, καθώς επίσης και τα αρκετά φυσικά μπουτόν.

Περνώντας στο εσωτερικό οι εντυπώσεις που παίρνουμε από τα δύο μοντέλα ικανοποιούν σε απόλυτο βαθμό. Peugeot 408 και Toyota Prius έχουν πολύ κομψή προσέγγιση, τα υλικά που χρησιμοποιούν είναι καλοσυναρμολογημένα και η παρουσία δύο μεγάλων οθόνων συνθέτει ένα ξεχωριστό οπτικά σύνολο. Μισό κλικ προβάδισμα θα δώσουμε στο 408 που πλησιάζει πιο κοντά το χαρακτηρισμό «premium», όπως άλλωστε ισχύει για αρκετά μοντέλα της γκάμας των Γάλλων.


Ο premium χαρακτήρας του Plug-in hybrid 408 των 225 PS τονίζεται από το στάνταρ εξοπλιστικό πακέτο GT και τα σχετικά του στοιχεία, όπως το αξιομνημόνευτο ηχοσύστημα της Focal με10 ηχεία και έναν 12καναλο ενισχυτή συνολικής ισχύος 690 W.
4 Φωτογραφίες »

Ο premium χαρακτήρας του Plug-in hybrid 408 των 225 PS τονίζεται από το στάνταρ εξοπλιστικό πακέτο GT και τα σχετικά του στοιχεία, όπως το αξιομνημόνευτο ηχοσύστημα της Focal με10 ηχεία και έναν 12καναλο ενισχυτή συνολικής ισχύος 690 W.

 
Ως προς το τεχνολογικό «οπλοστάσιο» των δύο αυτοκινήτων, στο Peugeot 408 με την κλασική i-cockpit λογική έχουν επιλεγεί δύο 10άρες οθόνες, μία ενσωματωμένη στο κέντρο του ταμπλό και άλλη μία μπροστά από τον οδηγό. Στο Toyota Prius, πάλι, η touchscreen είναι «αιωρούμενη» και λίγο μεγαλύτερη (12,3 ίντσες), ενώ ο πίνακας οργάνων των 7'' είναι υπερυψωμένος, καταργώντας την κλασσική δομή του θολωτού ταμπλό.

Σελίδα 1Plug-in υβριδικά πάνω από 220 άλογα; Peugeot 408 ή Toyota Prius
Σελίδα 2Εσωτερικό: Κομψή καμπίνα, πολύ υψηλή αίσθηση πολυτέλειας & ψαρωτικό ψηφιακό «μωσαϊκό»
Σελίδα 3Κινητήρας - Αυτονομία - Φόρτιση: Βγάζουν 50-55 χιλιόμετρα, επιταχύνεις για πλάκα σε πόλη & Εθνική
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Πιο fun στο δρόμο είναι το χαμηλότερο Prius με την πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, αθόρυβο και στα 140 χλμ. το 408
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Mercedes
DOBLO VS COURIER