ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Η Mercedes S-Class W126 έμεινε στην παραγωγή για αρκετά χρόνια και κατάφερε να πετύχει τις περισσότερες πωλήσεις από κάθε άλλη γενιά , με τις 818.036 μονάδες να είναι μία επίδοση που δεν έχει καταρριφθεί μέχρι και σήμερα.

2η γενιά W126 (1979-1991) & 3η γενιά W140 (1991-1998)

11.649 Επισκέψεις στο άρθρο

Mercedes S-Class W126 (1979-1991): Το πρώτο «αστέρι» με αερόσακους
Με την πρώτη γενιά να έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις, οι Γερμανοί προχώρησαν στην αντικατάσταση του μοντέλου παρουσιάζοντας την W126 πίσω στο 1979. Σε αυτό το μοντέλο δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση της παθητικής ασφάλειας. Το 1981 διατέθηκε για πρώτη φορά σε μοντέλο της γερμανικής εταιρείας αερόσακος για τον οδηγό, ενώ προστέθηκε και ζώνη με προεντατήρα για το συνοδηγό. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1988, ο αερόσακος υιοθετήθηκε και στη θέση του συνοδηγού. 

Πέρα όμως από τη βελτίωση της ασφάλειας, η S-Class W126 διακρίθηκε και για τις εξαιρετικές αεροδυναμικές της επιδόσεις. Κατάφερε να πετύχει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd=0,37, νούμερο που είναι εξαιρετικό για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Παράλληλα, από το 1985 και μετά ενσωματώθηκε σύστημα ελέγχου σπιναρίσματος των τροχών, γνωστό με την ονομασία ASR (Acceleration Slip Regulation). Η Mercedes S-Class W126 έμεινε στην παραγωγή για αρκετά χρόνια και κατάφερε να πετύχει τις περισσότερες πωλήσεις από κάθε άλλη γενιά , με τις 818.036 μονάδες να είναι μία επίδοση που δεν έχει καταρριφθεί μέχρι και σήμερα. 

Mercedes S-Class W140 (1991-1998): Το ESP είναι πλέον γεγονός
Η τρίτη γενιά Mercedes S-Class έκανε το επίσημο ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης το 1991 και, τέσσερα χρόνια αργότερα, εξοπλίστηκε με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP). Η συγκεκριμένη τεχνολογία έφερε την επανάσταση στον τομέα της ασφάλειας και, όπως συνέβη με το ABS, είναι πλέον υποχρεωτικό σύστημα κάθε νέου αυτοκινήτου. Στη διάρκεια της παραγωγής της, και πιο συγκεκριμένα το 1995, στο προαιρετικό εξοπλισμό προστέθηκαν οι αισθητήρες στάθμευσης, λίγο αργότερα ενσωματώθηκε το σύστημα ελέγχου με φωνητικές εντολές (LINGUATRONIC), ενώ είναι και το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που εξοπλίστηκε με κινητήρα V12.

Η επίδειξη τεχνολογίας από την Mercedes S-Class τρίτης γενιάς δεν τελειώνει εδώ, μιας και το αυτοκίνητο εξοπλιζόταν με προβολείς xenon που ρυθμίζουν αυτόματα την ένταση της φωτεινότητας. Είναι εύκολα αντιληπτό το γεγονός ότι αναφερόμαστε σε τεχνολογίες που υπήρχαν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο πριν το 2000 και σήμερα τις βλέπουμε στα πιο συμβατικά μοντέλα της αγοράς. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON