ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Σημαντική καινοτομία που είδαμε στη συγκεκριμένη γενιά ήταν και η υιοθέτηση του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων. Η Mercedes το ονόμασε «Active Cylinder Control», έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στις εκδόσεις S500 και S600.

4η γενιά W220 (1998-2005) & 5η γενιά W221 (2005-2013)

11.650 Επισκέψεις στο άρθρο

Mercedes S-Class W220 (1998-2005): Η τελειοποίηση της ανάρτησης
Στην τέταρτη γενιά της Mercedes S-Class, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάρτηση. Η γερμανική εταιρεία πρόσθεσε στο συγκεκριμένο μοντέλο την αερανάρτηση «AIRMATIC», η οποία εξοπλίζεται με σύστημα ADS. Πρόκειται για τεχνολογία που ασκεί πίεση στα αμορτισέρ ώστε να μην μεταβάλλεται η κλίση του αμαξώματος στις αλλαγές πορείας, ή η απόσταση από το έδαφος όταν προστίθεται μεγάλο φορτίο. Η εν λόγω αερανάρτηση απογείωσε τα επίπεδα άνεσης της Mercedes S-Class W220, ενώ μειώθηκαν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι λόγω της εξαιρετικής αεροδυναμικής συμπεριφοράς (cd = 0,27).

Σημαντική καινοτομία που είδαμε στη συγκεκριμένη γενιά ήταν και η υιοθέτηση του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων. Η Mercedes το ονόμασε «Active Cylinder Control», έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στις εκδόσεις S500 και S600. Σήμερα είναι μία τεχνολογία που τη συναντάμε σε πάρα πολλούς κινητήρες, ώστε να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων.

Mercedes S-Class W221 (2005-2013): Η υβριδική εποχή
Την είσοδό της στον κόσμο της υβριδικής τεχνολογίας πραγματοποίησε η Mercedes S-Class στην πέμπτη της γενιά. Για πρώτη φορά στην ιστορία της υπήρξαν εκδόσεις που συνδύαζαν θερμικό μοτέρ, βενζίνης ή πετρελαίου, και ηλεκτροκινητήρα (S 400 Hybrid & S 300 Bluetec Hybrid). Επίσης, η εποχή του downsizing επηρέασε και τη ναυαρχίδα της γκάμας, με αποτέλεσμα να εισαχθεί για πρώτη φορά ένας τετρακύλινδρος κινητήρας.

Νέες τεχνολογίες που εφαρμόστηκαν στη συγκεκριμένη γενιά ήταν τα φωτιστικά σώματα, τα οποία είχαν τη δυνατότητα να στρίβουν μαζί με το τιμόνι ώστε ο οδηγός να έχει βελτιωμένη ορατότητα, αλλά και το σύστημα ασφάλειας «Night View Assist», με τους αισθητήρες να αντιλαμβάνονται ακόμα και πεζούς σε απόλυτο σκοτάδι. ¶λλη μία σημαντική τεχνολογία για την αναβάθμιση της παθητικής ασφάλειας ήταν το σύστημα «PRE SAFE PLUS», το οποίο μόλις αντιληφθεί ότι πρόκειται να συμβεί ατύχημα, σφίγγει τις ζώνες, κλείνει τα παράθυρα και ρυθμίζει το ύψος στα προσκέφαλα, ώστε να αποφευχθεί όσο είναι εφικτό κάποιος τραυματισμός. 
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ford
skoda