ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Η έκτη γενιά της Mercedes S-Class παρουσιάστηκε το 2013 και κατά την αποκάλυψη της γνωστοποιήθηκε ότι, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, το αυτοκίνητο οδηγήθηκε αυτόνομα για σχεδόν 50 χλμ.

6η γενιά W222 (2013-2019) & 7η γενιά W223 (2020-Σήμερα)

11.774 Επισκέψεις στο άρθρο

Mercedes S-Class W222 (2013-2019): Πιο κοντά στην αυτόνομη οδήγηση
Η έκτη γενιά της Mercedes S-Class παρουσιάστηκε το 2013 και κατά την αποκάλυψη της γνωστοποιήθηκε ότι, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, το αυτοκίνητο οδηγήθηκε αυτόνομα για ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα. Με αυτόν τον τρόπο, η γερμανική φίρμα θέλησε να τονίσει ότι το αυτοκίνητο διαθέτει μία πληθώρα συστημάτων που διευκολύνουν τον οδηγό. Πράγματι, η S-Class W222 εξοπλίζεται με σύστημα διατήρησης λωρίδας και η ταχύτητα προσαρμόζεται σε αυτή του προπορευόμενου οχήματος. Ταυτόχρονα, υπάρχει δυνατότητα ακινητοποίησης του αυτοκίνητου σε περίπτωση που δε μπορεί να αντιδράσει ο οδηγός, αλλά και σύστημα cruise control με ρύθμιση της ταχύτητας βάσει του GPS. 

Εντυπωσιακή καινοτομία της συγκεκριμένης γενιάς ήταν και το σύστημα «Magic Body Control», όπου αισθητήρες σκανάρουν το οδόστρωμα και «επικοινωνούν» με την ανάρτηση. Αυτή με τη σειρά της προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν ένα άνετο ταξίδι.

Mercedes S-Class W223 (2020-Σήμερα): Αερόσακοι και για τους πίσω
Κάπως έτσι φτάνουμε στο σήμερα και την έβδομη γενιά της Mercedes S-Class. Όπως συνέβαινε σχεδόν σε κάθε της γενιά, οι καινοτομίες δεν απουσιάζουν ούτε σε αυτή την περίπτωση.

Το συγκεκριμένο όχημα είναι το πρώτο στην ιστορία της αυτοκίνησης που φέρει μετωπικούς αερόσακους για τους πίσω επιβάτες. Κρύβονται στο εσωτερικό των εμπρός καθισμάτων και έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζονται στον σωματότυπο του κάθε επιβάτη, είτε είναι ενήλικας, είτε παιδί. Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης είναι επιπέδου 3 και οι αισθητήρες LiDAR δίνουν τη δυνατότητα στην Mercedes S-Class να οδηγείται αυτόνομα ακόμα και μέσα στην πόλη με ταχύτητες που δε ξεπερνούν τα 60 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση E-Active Body Control έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, αφού είναι σε θέση να διαβάζει το οδόστρωμα 1.000 φορές το δευτερόλεπτο, ενώ λίγο πριν τη σύγκρουση ανασηκώνεται ταχύτατα το αμάξωμα κατά 8 εκατοστά. Τέλος, μέσω της εφαρμογής «Mercedes me», η νέα S-Class είναι ικανή να παρκάρει μέσω των απομακρυσμένων εντολών που δίνει ο χειριστής από την έξυπνη συσκευή του. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ford
FORD TRANSIT EURONCAP