Ποιο Peugeot 2008 αγοράζω; Ηλεκτρικό ή diesel;
9.873 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2023)
3 Φωτογραφίες »
Όποιο δρόμο και αν ακολουθήσεις θα κερδίσεις χρήματα. Ο πρώτος αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα χάρη στο πετρέλαιο, o δεύτερος μέσω του ηλεκτρισμού γιατί κινείσαι… τσάμπα στην πόλη. Συγκρίνουμε τιμές στο ηλεκτρικό Peugeot 2008 με το diesel, στον υπερ-πλούσιο εξοπλισμό Allure Plus.
Οικογενειακός «εμφύλιος»
Η Peugeot είναι μία από τις λίγες εταιρείες που ανανεώνει διαρκώς την εμπιστοσύνη της στο diesel, για αυτό και διαθέτει σχεδόν σε κάθε μοντέλο της μία έκδοση πετρελαίου. Ταυτόχρονα όμως ενισχύει την γκάμα της και με εξηλεκτρισμένες επιλογές, Plug-in υβριδικές μα και αμιγώς ηλεκτρικές.
Στην κατηγορία των B-SUV η γαλλική φίρμα προσφέρει το Peugeot 2008 και στα τρία βασικά είδη μετακίνησης: βενζίνη, diesel και αμιγώς ηλεκτρικό. Έχει ιδιαίτερη σημασία η συγκεκριμένη ποικιλία επιλογών καθώς τα SUV πόλης είναι το segment με την μεγαλύτερη δυναμική στην Ελλάδα, όπως αποτυπώθηκε και από τις αυξημένες ταξινομήσεις νέων μοντέλων για το 2022 συγκριτικά με το 2021. Συν τοις άλλοις, λιγοστά είναι και τα πετρελαιοκίνητα B-SUV της ελληνικής αγοράς.
Εστιάζοντας στις δύο εναλλακτικές προτάσεις κινητήρων παίρνουμε ως βάση την super πλούσια έκδοση Allure Plus και υποβάλλουμε το 2008 σε οικογενειακό... εμφύλιο. Με ποιο κινητήρα το αγοράζω; Diesel στα 130 PS ή ηλεκτρικό στα 136 PS γύρω στα 36.000 ευρώ;
Στην κατηγορία των B-SUV η γαλλική φίρμα προσφέρει το Peugeot 2008 και στα τρία βασικά είδη μετακίνησης: βενζίνη, diesel και αμιγώς ηλεκτρικό. Έχει ιδιαίτερη σημασία η συγκεκριμένη ποικιλία επιλογών καθώς τα SUV πόλης είναι το segment με την μεγαλύτερη δυναμική στην Ελλάδα, όπως αποτυπώθηκε και από τις αυξημένες ταξινομήσεις νέων μοντέλων για το 2022 συγκριτικά με το 2021. Συν τοις άλλοις, λιγοστά είναι και τα πετρελαιοκίνητα B-SUV της ελληνικής αγοράς.
Εστιάζοντας στις δύο εναλλακτικές προτάσεις κινητήρων παίρνουμε ως βάση την super πλούσια έκδοση Allure Plus και υποβάλλουμε το 2008 σε οικογενειακό... εμφύλιο. Με ποιο κινητήρα το αγοράζω; Diesel στα 130 PS ή ηλεκτρικό στα 136 PS γύρω στα 36.000 ευρώ;
Value for money: Φθηνότερο και με Connect SOS & Assistance το ηλεκτρικό 2008
Το diesel Peugeot 2008 ξεκινά από τα 37.600 ευρώ στην έκδοση Allure Plus. Φθηνότερο κατά 2 χιλιάρικα, στα 35.600 ευρώ είναι το ηλεκτρικό e-2008, συμπεριλαμβανομένης και της κρατικής επιδότησης των 8 χιλιάδων (σ.σ. χωρίς όμως τα κόστη ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων). Αμφότερα έχουν εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, με την μπαταρία του ηλεκτρικού να προστατεύεται από 8ετή εγγύηση.
Σε καθαρά εξοπλιστικό επίπεδο το πακέτο Allure Plus προσφέρει άνω του μέσου όρου παροχές άνεσης και ευκολίας. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, i-Cockpit 3D με 10άρες οθόνες για οδηγό και infotainment, σύστημα πλοήγησης, πίσω αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας, 17άρες ζάντες αλουμινίου κ.ά.. Πλήρης είναι και η σουίτα συστημάτων ασφαλείας καθώς, μεταξύ άλλων, βλέπουμε αυτόματο φρενάρισμα, Lane Keeping Assist, Ειδοποίηση υπέρβασης χρόνου χωρίς στάση, Εκτεταμένη αναγνώριση οδικής σήμανσης.
Μόνο μία διαφορά χωρίζει τον εξοπλισμό των δύο μοντέλων. Στο Peugeot e-2008 βλέπουμε και την υπηρεσία Connect SOS & Assistance. Χάρη σε αυτή υπάρχει αυτόματη ή χειροκίνητη κλήση έκτακτης ανάγκης μέσω του πλήκτρου SOS και εξασφαλίζεται άμεση επικοινωνία με την πλατφόρμα Peugeot Assistance 24/7.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σε καθαρά εξοπλιστικό επίπεδο το πακέτο Allure Plus προσφέρει άνω του μέσου όρου παροχές άνεσης και ευκολίας. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, i-Cockpit 3D με 10άρες οθόνες για οδηγό και infotainment, σύστημα πλοήγησης, πίσω αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας, 17άρες ζάντες αλουμινίου κ.ά.. Πλήρης είναι και η σουίτα συστημάτων ασφαλείας καθώς, μεταξύ άλλων, βλέπουμε αυτόματο φρενάρισμα, Lane Keeping Assist, Ειδοποίηση υπέρβασης χρόνου χωρίς στάση, Εκτεταμένη αναγνώριση οδικής σήμανσης.
Μόνο μία διαφορά χωρίζει τον εξοπλισμό των δύο μοντέλων. Στο Peugeot e-2008 βλέπουμε και την υπηρεσία Connect SOS & Assistance. Χάρη σε αυτή υπάρχει αυτόματη ή χειροκίνητη κλήση έκτακτης ανάγκης μέσω του πλήκτρου SOS και εξασφαλίζεται άμεση επικοινωνία με την πλατφόρμα Peugeot Assistance 24/7.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, Εσωτερικό & Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: 1.000 χλμ. αυτονομία στο diesel, πιο οικονομικό και με επιδόσεις το ηλεκτρικό |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |