Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
9.876 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2023)
2 Φωτογραφίες »
Αξιοποιώντας την καλορυθμισμένη ανάρτηση και το «ζωντανό» το diesel 2008 στρίβει με αυτοπεποίθηση, χωρίς πολλές κλίσεις.
Οδική συμπεριφορά: Πιο άνετο και ευχάριστο το ελαφρύτερο diesel 2008
2 Φωτογραφίες »
Παρά το αυξημένο λόγω μπαταρίας βάρους, το e-2008 στις περισσότερες περιπτώσεις παραμένει και πάλι άνετο αλλά και ευχάριστο οδηγικά.
Από την άλλη πλευρά, στο ηλεκτρικό μοντέλο η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή κάτι που επηρεάζει ελαφρώς την απορροφητικότητα των αναταράξεων. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς, τώρα, το άμεσο ESP διαχειρίζεται τις πρόσθετες λόγω βάρους τάσεις για πιο ανοιχτές «τροχιές» που οφείλονται επίσης στο βάρος.
Η γνώμη μας
Υπολογίζοντας το παρόμοιο κόστος αγοράς και τις ίδιες εξοπλιστικές παροχές η τελική επιλογή επηρεάζεται από την χρήση που θα κάνεις στο Peugeot 2008. Αν ταξιδεύεις συχνά θα εξυπηρετηθείς από τον diesel «χιλιομετροφάγο», αν οι μετακινήσεις σου περιορίζονται εντός πόλης η οικονομία του ηλεκτρικού e-2008 δεν περνά απαρατήρητη, εφόσον βέβαια έχει να φορτίσεις και είσαι έτοιμος να κάνεις το βήμα στον ηλεκτρισμό.Peugeot 2008 1,5 BlueHDi 130 PS EAT8
+ Σχεδίαση μέσα-έξω, premium αίσθηση ποιότητας, τεχνολογία, χώροι επιβατών και αποσκευών, εξοπλισμός, 5ετής εγγύηση, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, φρένα, αυτονομία ταξιδιού
- Τέλη κυκλοφορίας, δεν μπαίνει Δακτύλιο, επιδόσεις (συγκριτικά)
Peugeot e-2008 136 PS
+ Σχεδίαση μέσα-έξω, premium αίσθηση ποιότητας, τεχνολογία, χώροι επιβατών και αποσκευών, εξοπλισμός, 5ετής εγγύηση, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, οικονομικότερο εντός πόλης, επιδόσεις, Connect SOS & Assistance
- Βάρος, τιμή αγοράς, απαραίτητο wallbox για την φόρτισή του, χώρος αποσκευών (συγκριτικά)
Σελίδα 1 | Ποιο Peugeot 2008 αγοράζω; Ηλεκτρικό ή diesel; |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, Εσωτερικό & Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: 1.000 χλμ. αυτονομία στο diesel, πιο οικονομικό και με επιδόσεις το ηλεκτρικό |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |