Σχεδίαση, Εσωτερικό & Χώροι
9.879 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2023)
8 Φωτογραφίες »
Μεταξύ των δύο μοντέλων δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές στο i-Cockpit εσωτερικό με τις δύο 10άρες οθόνες και την πολύ καλή ποιότητα υλικών.
Σχεδίαση: Από τα πιο μοντέρνα μοντέλα της αγοράς
8 Φωτογραφίες »
Η μπαμπάτσικη μάσκα με τους LED «χαυλιόδοντες» χαρίζει κομψό design σε κάθε έκδοση του γαλλικού B-SUV.
Εσωτερικό: Hi-tech και με έντονο premium αποτύπωμα
Το i-Cockpit της Peugeot, η καμπίνα με το μικρό τετραγωνισμένο τιμόνι που θυμίζει... πιλοτήριο, περιλαμβάνεται και αυτό στα βασικά ατού του 2008. Ειδικά στην έκδοση Allure Plus οι ψηφιακές περγαμηνές αναβαθμίζονται σημαντικά.Διότι η ποιότητα του εσωτερικού βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα από την βασική έκδοση Active Plus. Η κατασκευή είναι προσεγμένη, τα μαλακά υλικά ποιοτικά και σωστά φινιρισμένα, γενικότερα η αύρα της καμπίνας «βγάζει» έναν σαφή premium προσανατολισμό. Αυτό ισχύει και στις δύο εκδόσεις κινητήρα, με τις όποιος διαφορές να περιορίζονται στις ενδείξεις του 3D ψηφιακού πίνακα οργάνων των 10 ιντσών. Ίδιας διάστασης είναι και η υπερυψωμένη οθόνη αφής στην οποία επίσης βλέπεις ορισμένες εξειδικευμένες λεπτομέρειες για την ηλεκτρική φύση του Peugeot e-2008.
Χώροι: ¶νετη καμπίνα, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στο diesel
Το Peugeot 2008 είναι από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας του. Σε όλες τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center τα νούμερα που πήραμε ήταν από τα καλύτερα. Στεκόμαστε περισσότερο στα 15,5 εκατοστά για τα πόδια των πίσω επιβατών. Μεταξύ diesel και ηλεκτρικού υπάρχει διαφορά στην χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, καθώς στο e-2008 έχει μειωθεί από τα 434 στα 405 λίτρα.Σελίδα 1 | Ποιο Peugeot 2008 αγοράζω; Ηλεκτρικό ή diesel; |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, Εσωτερικό & Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: 1.000 χλμ. αυτονομία στο diesel, πιο οικονομικό και με επιδόσεις το ηλεκτρικό |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |