Το T-Cross είναι ένα ευέλικτο και εύκολο αυτοκίνητο μέσα στην πόλη, αποτελεσματικό στα στροφιλίκια και άνετο στην εθνική, όσο βέβαια το επιτρέπει ο άνευρος κινητήρας των 95 ίππων.
Στο δρόμο, υπάρχει διαφορετική λογική και προσέγγιση, στα δύο μοντέλα της δοκιμής μας. Από την μία πλευρά, το Nissan Juke έχει πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, με συμπεριφορά που το κάνει να ξεχωρίζει συνολικά από τον ανταγωνισμό. Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του εξασφαλίζει αμεσότητα στις αντιδράσεις και καλύτερα κρατήματα, με τα έξτρα ηλεκτρονικά συστήματα να ενισχύουν ακόμη περισσότερο το fun to drive στιλ του μοντέλου. Μάλιστα, πέραν των παραδοσιακών ηλεκτρονικών συστημάτων, το Nissan Juke διαθέτει επιπλέον και τα Active Ride Control (για βελτιωμένη άνεση) και Active Trace Control (για μείωση της υποστροφής και για πιο άμεσο χειρισμό).
Ο οδηγός του Nissan Juke κάθεται σωστά και λαμβάνει βελτιωμένη αίσθηση από τα βασικά χειριστήρια, τα οποία με τη σειρά τους προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση, ενώ η ανάρτηση αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και παρουσιάζει καλή ποιότητα κύλισης.
Αποτελεσματικό και άνετο στο δρόμο είναι το VW T-Cross, που παρουσιάζεται αρκούντως ικανό όταν του ζητηθεί να κινηθεί γρήγορα. Το 60άρι προφίλ των ελαστικών συμβάλλει στην γενικότερη αίσθηση άνεσης, με την σχετικά μαλακή ανάρτηση να απορροφά αρκετά ικανοποιητικά τους όποιους κραδασμούς από τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Σε σχέση δε με το Nissan Juke, το Volkswagen T-Cross έχει πιο off-road προσέγγιση ελέω της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος (18,4 εκ.) και των καλών γωνιών αναρρίχησης.