Η καινούρια Chevrolet Corvette θα γίνει από μπροστομήχανη, κεντρομήχανη όταν λανσαριστεί μέσα στα επόμενα χρόνια, αλλά θα μπορούσε να γίνει κεντρομήχανη και μια Porsche; Σύμφωνα με τον Andreas Preuninger, αφεντικό του τμήματος GT της Porsche, υπάρχει μια τέτοια πιθανότητα στο κοντινό μέλλον.
Αν οι αγωνιστικοί κανονισμοί συνεχίσουν να ευνοούν τα κεντρομήχανα μοντέλα, θα δούμε μια τέτοια 911 και στο δρόμο.
Ο Preuninger εξέφρασε την αισιοδοξία του για την ύπαρξη ενός κεντρομήχανου μοντέλου στο σαλόνι της Γενεύης σε συνέντευξή του. ΠαρΆ ότι βεβαίωσε ότι μια κεντρομήχανη 911 δεν είναι στα άμεσα σχέδια της εταιρείας, ο μη αποκλεισμός αυτής της πιθανότητας έχει τη σημασία του.
Στα τέλη του 2016 αποκαλύφθηκε η νέα αγωνιστική 911 RSR Racer με τη μηχανή στο κέντρο και αρχικά υπήρξαν ελπίδες ότι θα έβγαινε και αντίστοιχη έκδοση παραγωγής. Ωστόσο, ο Preuninger τόνισε ότι η παραγωγή μίας κεντρομήχανης 911 θα καταστεί εφικτή μόνο εφΆ όσον οι αγωνιστικοί κανονισμοί συνεχίσουν να ευνοούν την ύπαρξη τέτοιων μοντέλων.
Ακόμα, όμως, και αν δε δούμε μια 911 με τη μηχανή ακριβώς πίσω από τον οδηγό σε έκδοση παραγωγής η νέα έκδοση που αναμένεται το 2019 φαίνεται πολλά υποσχόμενη.
Είναι πολύ πιο "δύσκολα" στην οδήγηση... αυτού του είδους τα οχήματα σε διάφορες συνθήκες οδοστρώματος, συνθηκών, κ.τ.λ.