2 Φωτογραφίες »
Το Volvo XC40 T2 είναι το τελευταίο οικογενειακό SUV σε προσπέρασμα, ένα κρίσιμο τομέα ασφάλειας.
AutoCheck: Από τις αναφορές που μας στέλνουν οι κάτοχοι αυτοκινήτων, η Volvo είναι στο TOP3 των μαρκών με τις περισσότερες αρνητικές αναφορές σε σχέση με τα μοντέλα που κυκλοφορούν. Ιδιαίτερα στο κομμάτι των χρεώσεων είναι η δεύτερη χειρότερη μάρκα μετά την BMW. Δες εδώ αναλυτικά τι λένε οι κάτοχοι.
2 Φωτογραφίες »
H Volvo είναι στο TOP3 των μαρκών με τις περισσότερες αρνητικές αναφορές σε σχέση με τα μοντέλα που κυκλοφορούν.
Κινητήρας: Ο βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων του XC40 T2 είναι αδύναμος και έτσι το XC40 έχει το χειρότερο 0-100 χλμ./ώρα ανάμεσα στα πιο δημοφιλή μοντέλα (μπορείτε στο τέλος του άρθρου να διαβάσετε ποια είναι τα μοντέλα). Παράλληλα το μοτέρ αυτό δε φέρνει κάποια εξελιγμένη τεχνολογία, όπως mild hybrid ή full hybrid σύστημα.
Προσπέρασμα: Το Volvo XC40 T2 είναι το τελευταίο οικογενειακό SUV σε προσπέρασμα, ένα κρίσιμο τομέα ασφάλειας. Τόσο τα 6,5 δλ. για το 60-100 όσο και τα 11,4 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα που μετράμε είναι οι χειρότερες επιδόσεις που υπάρχουν. Δηλαδή σε μια προσπέραση θα είστε περισσότερη ώρα στο αντίθετο ρεύμα, συνεπώς και περισσότερη ώρα εκτεθειμένοι σε κίνδυνο.
Τιμή: Με κόστος από 40.563 ευρώ είναι πιο ακριβό από αντίστοιχης κλάσης μοντέλα, όπως η Alfa Romeo Tonale, το Audi Q3 και 5 χιλιάρικα πιο ακριβό από το Peugeot 3008 και το Cupra Formentor (Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές όλων των μοντέλων της ελληνικής αγοράς)
Εξοπλισμός: Σε συνάρτηση πάντα με την τιμή, ο εξοπλισμός είναι ελλιπής. Θεωρούμε οπωσδήποτε πως πρέπει να είχε κάμερα οπισθοπορείας, ενώ ευπρόσδεκτα θα ήταν και τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα που συναντάμε σε άλλα μοντέλα.
Παρκάρισμα: Είναι δύσκολο στο παρκάρισμα. Εκτός του γεγονότος πως δεν έχει κάμερας οπισθοπορείας, έχει μεγάλο κύκλο στροφής, στα 11,4 μέτρα, ένα μέτρο παραπάνω από την Corolla Cross. Αυτό σε δυσκολεύει και στην καθημερινότητα εντός πόλης, όταν θες να στρίψεις σε στενό με παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Δεν μπαίνει δακτύλιο: Τα 166 γρ./χλμ. εκπομπές ρύπων είναι αρκετά το οποίο σημαίνει και αυξημένα τέλη, αλλά το κυριότερο δεν έχει ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο, άρα μία στις δύο μέρες δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο κέντρο.
Βάρος: Με βάρος 1.655 κιλά είναι από τα βαρύτερα C-SUV που κυκλοφορούν. Περίπου 300 κιλά παραπάνω από το μέσο όρο.
Τιμές Service: Η Volvo έχει το ρεκόρ ακρίβειας σε τιμές service. Σύμφωνα με τις τιμές που μας έδωσαν οι υπεύθυνοι των After Sales τμημάτων όλων των μαρκών, το service του XC40 είναι 60% ακριβότερο από το μέσο όρο της κατηγορίας. Το κριτήριο αυτό δεν επηρεάζει τους εταιρικούς χρήστες, όμως ας μην ξεχνάμε και την λιανική.
Τι μας αρέσει στο Volvo XC40
Έχει όμως κάτι θετικό το Volvo XC40 που να δικαιολογεί την ψηλή θέση στις εταιρικές πωλήσεις; Κοιτάζοντας τα χαρακτηριστικά του και τις μετρήσεις ο μοναδικός τομέας που βρίσκεται ανάμεσα στα καλά των μοντέλων που εξετάζουμε είναι η επίδοση στα φρένα του. Συγκεκριμένα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ. ώρα χρειάστηκε 35,1 μέτρα, όταν το καλύτερο έχει επίδοση Kia Sportage έχει επίδοση 33,9 μ. και το χειρότερο, η BMW X1 χρειάζεται 38,6 μέτρα.Τα 15 οικογενειακά SUV που πρωταγωνιστούν
Αναφέραμε στην αρχή της ανάλυσης πως θα δημοσιεύσουμε μια σειρά από άρθρα για τα οικογενειακά SUV που πρωταγωνιστούν σε εταιρικές πωλήσεις, καθώς και κάποια που βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των ιδιωτών.Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτά τα μοντέλα. Μάλιστα, κλικάροντας πάνω σε κάθε μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του, με την υποσημείωση πως μελλοντικά η λίστα μας θα εμπλουτίζεται με νέα μοντέλα που θα δοκιμάσει το Test Center μας.
- Alfa Romeo Tonale 1.5 DDCT 130 PS MHEV
- Audi Q3 35 TFSI S tronic 150 PS
- BMW X1 sDrive18i DCT 136 PS
- Citroen C4 X 1.2 PureTech 130 PS EAT8
- Cupra Formentor 1.5 TSI 150 PS DSG
- Hyundai Tucson 1,6 180 PS 48V 7DCT 4WD
- Kia Sportage 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V
- Mercedes GLA 200 163ps (profacelift, αναμένεται η ήπια υβριδική)
- Nissan Qashqai 1.3 158 PS X-TRONIC
- Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 PS EAT8
- Renault Arkana TCe 140 PS EDC HYBRID MHEV
- Toyota C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT (αναμένεται το facelift)
- Toyota Corolla Cross 2.0 HYBRID 197 PS 4x4
- Volvo XC40 T2 1.5 129 PS AUTO
Σελίδα 1 | Πόσο καλό είναι το Volvo XC40; Τα 9 σημεία που δεν μας άρεσαν |
Σελίδα 2 | 9 σημεία που μας χαλάνε στο Volvo XC40 |