- Πριν 15 χρόνια το ζαχάρωνες & δεν μπορούσες να το πάρεις, όμως σήμερα τα βρίσκεις σε τιμή «χώμα»
- Γεμάτες οι μάντρες μεταχειρισμένων εισαγωγής
- Η premium ποιότητα & εξοπλισμός φαίνεται ακόμα και μετά απο 15 χρόνια
- Όμως το καινούργιο έχει καλύτερη τεχνολογία & καίει λιγότερο
Πριν 15 χρόνια το ζαχάρωνες & δεν μπορούσες να το πάρεις
Πόση μούρη πουλάει ένα παλιό premium μοντέλο; Πόσο premium δείχνει ένα μοντέλο 10 ετών όταν έχουν περάσει δύο ή τρεις γενιές; Αξίζει να αγοράσεις ένα παλιό premium μεταχειρισμένο, ή μήπως ένα άλλο καινούργιο μοντέλο είναι καλύτερα; Μπορεί πριν 15 χρόνια να ζαχάρωνες ένα Audi A4. Μπορεί να το είχες ψηλά στην εκτίμησή σου γιατί ήταν πραγματικά ανώτερο αυτοκίνητο από τα άλλα μη-premium μοντέλα της εποχής του. Μπορεί να ήταν κάτι λίγο από ένα μικρό όνειρο που είχες να το αγοράσεις. Αλλά ήταν ακριβό.
Σήμερα τα βρίσκεις σε τιμή «χώμα»
Όχι πια όμως. Σήμερα στα μεταχειρισμένα ένα premium μοντέλο δεκαπενταετίας έχει τιμή χώμα. Τα χιλιόμετρα είναι πολλά, οι γρατζουνιές περισσότερες, το σαλόνι κουρασμένο, και (το χειρότερο) έχουν κυκλοφορήσει άλλες τρεις ή και τέσσερις γενιές από τότε.
Τέτοια μοντέλα έχουν γεμίσει οι μάντρες μεταχειρισμένων εισαγωγής. Έρχονται από Βέλγιο, Ολλανδία, Γερμανία, Αυστρία. Έχουν ζήτηση γιατί ήταν premium. Είναι όμως ακόμη premium; Το δείχνουν; Εξακολουθούν να έχουν αυτό το κατιτίς που κάνει τα premium μοντέλα να ξεχωρίζουν, να δείχνουν διαφορετικά, ακριβά, κυριλέ, περιζήτητα. Ή δείχνουν απλά σαβούρα;
Απέναντι σε ένα ολοκαίνουργιο μη-premium αυτοκίνητο , πως δείχνει σήμερα ένα premium δεκαπενταετίας; Εξακολουθεί να δείχνει καλύτερο; Ακριβότερο; Έχει περισσότερη «μούρη»;
Η premium ποιότητα & εξοπλισμός φαίνεται ακόμα και μετά απο 15 χρόνια!
Σίγουρα από την πλευρά του οδηγού, η ποιότητα και ο εξοπλισμός που έχει ένα premium μοντέλο δεν χάνονται. Υπάρχουν και δεκαπέντε χρόνια μετά. Υπάρχουν επίσης οι ακριβές μηχανολογικές επιλογές, οι εξεζητημένες αναρτήσεις και το προηγμένο σύστημα μετάδοσης. Υπάρχουν όλα εκείνα τα συστατικά που το έκαναν premium. Σε τι κατάσταση υπάρχουν, βέβαια, είναι άλλο ερώτημα.
Όμως το καινούργιο έχει καλύτερη τεχνολογία & καίει λιγότερο
Από την άλλη ένα καινούργιο αυτοκίνητο έχει σίγουρα καλύτερη τεχνολογία, ακόμη κι αν έχει λιγότερο εξοπλισμό και βέβαια καίει λιγότερο. Έχει πιο μοντέρνα σχεδίαση που μιλάει στη σημερινή εποχή, ενώ έχει και τη φρεσκάδα του νέου που από μόνη της είναι μια αρετή σε ένα αυτοκίνητο.
Το θέμα είναι με ποιο από τα δύο αυτοκίνητα προτιμάς να κυκλοφορείς; Πιστεύεις ότι το premium ακόμη και δεκαπέντε χρόνια μετά τη νιότη του, δείχνει κάτι παραπάνω από τα άλλα; Ή μήπως το καινούργιο τελικά σε κολακεύει περισσότερο; Τι λες;