Η VW πάντως θέλει να πιστεύει πως με λίγο κόπο, το ανανεωμένο της Passat θα περνιέται αν όχι για premium, η καλύτερη εναλλακτική. Εσείς όμως έχετε το Passat για premium;
Το Passat κλείνει τα 30.000.000 αυτοκίνητα από την πρώτη γενιά του, και με την ευκαιρία μπαίνει στην γενιά 8.5. Ναι, όχι την ένατη, αλλά την ενδιάμεση από τη σημερινή μιας και πρόκειται βασικά για facelift, όμως υπάρχει σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση, και η VW θεώρησε πως είναι αρκετή για να θεωρηθεί μισή γενιά εμπρός.
Η ουσία είναι πως το Passat αποκτά νέο εμπρός μέρος, δύο νέα χρώματα, μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία στην υβριδική του έκδοση, φίλτρο σωματιδίων στα ντίζελ, και βελτιωμένες αποδόσεις σε όλα τα μοτέρ.
Πιο σημαντικά αποκτά ημι-αυτονομία δεύτερου επιπέδου (τιμόνι, φρένα, γκάζι μέχρι και τα 160 χλμ./ώρα), και μια ψηφιακή καμπίνα που περιλαμβάνει οθόνη αντί για πίνακα οργάνων, και ταμπλέτα αντί για σύστημα ψυχαγωγίας και ελέγχου στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Η VW θεωρεί πως αν το μοντέλο της ήταν ότι πιο κοντά στα premium πριν, η σημερινή του αναβάθμιση το φέρνει μια ανάσα από την κατηγορία, ενώ για πολλούς αγοραστές το Passat είναι ήδη «μέσα».
Βοηθάει το γερμανικό του όνομα, βοηθά η στιβαρή, σοβαρή και σταθερή σχεδίαση, βοηθά το σχήμα. Βοηθά και η τιμή που είναι πάντα λίγο πιο πάνω από τον ανταγωνισμό, αλλά πιο κάτω από τις premium μάρκες.
Η VW βέβαια έχει και άλλο ένα μεσαίο μοντέλο, το Arteon, που είναι πιο premium, κυρίως λόγω πιο ενδιαφέρουσας σχεδίασης, αφού τα μηχανικά του είναι πανομοιότυπα με του Passat. Με πρώτη ματιά η ύπαρξη του Arteon θα έβαζε περισσότερη απόσταση μεταξύ του Passat και της premium κατηγορίας, όμως για πολλούς το Arteon είναι η γέφυρα που φέρνει τα μεσαία μοντέλα της VW κοντά στα αυτοκίνητα των Audi, BMW και Mercedes.
Εσείς όμως τι λέτε; Είναι η 8,5 γενιά του Passat αρκετή για να το κάνει premium; Εσείς πως το βλέπετε; Είναι το ίδιο με τα άλλα μεσαία, λίγο πιο κοντά στα premium ή μήπως το έχετε για premium; Τι λέτε;
Δηλαδή τα Audi, δεν είναι volkswagen??? Όλα είναι VW και όσο είναι VW premiun τέλος... ούτε το πολύ Touareg δεν κολλάει στον όρο "premium" με τα σήματα της VW. Η φαεινή εξαίρεση του κανόνα, που τον επιβεβαιώνει, είναι η Porsche, όπου μιλάμε για άλλο όνομα, αλλά και (ευτυχώς) παντελώς διαφορετική κατασκευαστική ταυτοτητα & φιλοσοφία... όπως οι ινδοί για την Land Rover, οι Κινέζοι για τη Volvo, κλπ, είναι η VW για την Porsche. Μην μπερδεύουμε ανόμοιες καταστάσεις! Ακόμα και το Touareg με το ομογάλακτο & ομοειδές Cayenne, απέχουν αιώνες! Η Audi όμως, από Α8 και πάνω, ίσως!!!
Μια premium εταιρεία οφείλει, αν μη τι άλλο, να μην κλέβει στις μετρήσεις ρύπων, κατανάλωσης, επιδόσεων κλπ. Από αυτό και μόνο, προφανώς ο αμαρτωλός όμιλος βαγκ δεν λογίζεται premium.
Επειδή και η προηγούμενη γενιά είχε χαρακτηριστεί premium αυτό δεν ίσχυε.1)Όταν είσαι premium δεν κλέβεις!! 2)Είχα το αυτοκίνητο 6 μήνες και θεωρώ την ανάρτηση του απαράδεκτη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. 3) Εμφανισιακά δεν είναι κάτι τρομερό (μόνο αν δώσεις 40χιλιαρικα να προσθέτεις εξοπλισμό) και τέλος οι περισσότερες πωλήσεις του έγιναν με εταιρικά αυτοκίνητα
Το passat δεν είναι premium αυτοκίνητο και ούτε ως τέτοιο το παράγει η vw. Είναι ένα μεγάλο άνετο αυτοκίνητο βέβαια είναι το καλύτερο στην κατηγορία του. Το ρόλο του premium σε αυτή την κατηγορία τον έχει η audi με το Α6.
Δηλαδή τα Audi, δεν είναι volkswagen??? Όλα είναι VW και όσο είναι VW premiun τέλος... ούτε το πολύ Touareg δεν κολλάει στον όρο "premium" με τα σήματα της VW. Η φαεινή εξαίρεση του κανόνα, που τον επιβεβαιώνει, είναι η Porsche, όπου μιλάμε για άλλο όνομα, αλλά και (ευτυχώς) παντελώς διαφορετική κατασκευαστική ταυτοτητα & φιλοσοφία... όπως οι ινδοί για την Land Rover, οι Κινέζοι για τη Volvo, κλπ, είναι η VW για την Porsche. Μην μπερδεύουμε ανόμοιες καταστάσεις! Ακόμα και το Touareg με το ομογάλακτο & ομοειδές Cayenne, απέχουν αιώνες! Η Audi όμως, από Α8 και πάνω, ίσως!!!
Μια premium εταιρεία οφείλει, αν μη τι άλλο, να μην κλέβει στις μετρήσεις ρύπων, κατανάλωσης, επιδόσεων κλπ. Από αυτό και μόνο, προφανώς ο αμαρτωλός όμιλος βαγκ δεν λογίζεται premium.
H VW δεν ηταν ποτε premium ουτε και το passat ... επειδη ετσι το πασαρουν/πασαρετε δε σημαινει οτι ειναι κιολας!
Επειδή και η προηγούμενη γενιά είχε χαρακτηριστεί premium αυτό δεν ίσχυε.1)Όταν είσαι premium δεν κλέβεις!! 2)Είχα το αυτοκίνητο 6 μήνες και θεωρώ την ανάρτηση του απαράδεκτη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. 3) Εμφανισιακά δεν είναι κάτι τρομερό (μόνο αν δώσεις 40χιλιαρικα να προσθέτεις εξοπλισμό) και τέλος οι περισσότερες πωλήσεις του έγιναν με εταιρικά αυτοκίνητα
Το passat δεν είναι premium αυτοκίνητο και ούτε ως τέτοιο το παράγει η vw. Είναι ένα μεγάλο άνετο αυτοκίνητο βέβαια είναι το καλύτερο στην κατηγορία του. Το ρόλο του premium σε αυτή την κατηγορία τον έχει η audi με το Α6.