Μετά το bZ4X, το Toyota bZ3 κάνει επίσημα το ντεμπούτο του ως το δεύτερο μοντέλο στη νέα οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων της μάρκας. Το τετράθυρο ηλεκτρικό λανσάρεται πρωτίστως για την αγορά της Κίνας και η κατασκευή τους προέρχεται από μια συνεργασία ανάμεσα στην BYD και την FAW Toyota.
Σχεδιαστικά το νέο ηλεκτρικό της Toyota διατηρεί πολλά χαρακτηριστικά από το εμπρόσθιο μέρος του bZ4X. Μάλιστα, η Toyota περιγράφει ότι εμπνέεται από σφυροκέφαλο καρχαρία και αποτελεί στιλιστικό στοιχείο για όλα τα μοντέλα της οικογένειας bZ. Το χωρίς ρύπους σεντάν διαθέτει μια ρέουσα γραμμή οροφής που έρχεται σε αντίθεση με τις έντονες νευρώσεις στα πίσω φτερά. Όντας ηλεκτρικό έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στον αεροδυναμικό συντελεστή που ανέρχεται στα 0,218 Cd.
Τεράστια κάθετη οθόνη για το infotainment
Στο εσωτερικό, το bZ3 έχει αυτό που η Toyota αποκαλεί διάταξη infotainment «Digital Island». Μια κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής είναι το highlight, μέσω της οποίας μπορούν να ρυθμιστεί ο κλιματισμός, το στερεοφωνικό, ενώ από εκεί μπορεί να γίνει και το άνοιγμα του πορτμπαγκάζ. Ένας επιλογέας στην κεντρική κονσόλα είναι υπεύθυνος για την επιλογή των ταχυτήτων, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει χαμηλό προφίλ.
Το bZ3 θα έχει αυτονομία 600 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών της Κίνας. Η μπαταρία που θα το εξοπλίζει θα είναι φωσφορικού σιδήρου και λιθίου, η χωρητικότητά της δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, αλλά είναι σε θέση να διατηρεί το 90 τοις εκατό χωρητικότητας μετά από 10 χρόνια. Η ανακοίνωση της Toyota για το bZ3 δεν κάνει αναφορά στις προδιαγραφές του συστήματος κίνησης. Η φημολογία που έχει υπάρξει στο παρελθόν αναφέρει ότι θα είναι διαθέσιμο σε δύο ιπποδυνάμεις 180 και 242 αλόγων. Η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα.
Στην Ευρώπη το 2024;
Σε ότι αφορά τις διαστάσεις, το νέο bZ3 θα έχει μήκος 4.725 χλστ., πλάτος 1.835 χλστ., ύψος 1.475 χλστ. και μεταξόνιο 2.880 χλστ. Η FAW Toyota θα παράγει το bZ3 στην Κίνα και θα πουλάει το όχημα στους αντιπροσώπους της εκεί. Σύμφωνα με πληροφορίες που έκαναν την εμφάνισή τους τον Σεπτέμβριο, η Toyota θα πουλήσει πιθανώς το ηλεκτρικό σεντάν στην Ευρώπη ξεκινώντας από τις αρχές του 2024.