Όλοι γνωρίζουν τα οικονομικά και οικολογικά πλεονεκτήματα του. Οι κυβερνήσεις της Ευρωπαικής Ένωσης το τοποθετούν στις προτεραιότητες τής επίσημης ενεργειακής τους πολιτικής. Νέα μοντέλα έρχονται και στην Ελλάδα ενώ ευρύ δίκτυο ,πλέον, πιστοποιημένων εγκαταστατών μπορούν να προχωρήσουν και σε αξιόπιστες μετατροπές ! Όπως και αν το δεις το Φυσικό Αέριο δημιουργεί πλεονέκτημα οικονομίας και στον τομέα των μεταφορών και της αυτοκίνησης ! Ποια είναι όμως τα δυνατά του πλεονεκτήματα που μπορούν να του προσάψουν και κάποια … Premium χαρακτηριστικά; Aς τα δούμε:
Η χρήση του, εξασφαλίζει εξοικονόμηση ως και 60% !
Ο κάτοχος ενός οχήματος διπλού καυσίμου (βενζίνης-Cng ή Diesel-Cng) κερδίζει τεράστια οικονομία στο κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο. Ως και 60% σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο και εξοικονόμηση που υπερβαίνει το 30% σε σχέση με ένα diesel-οκίνητο.
Δεν χάνει σε καμία σύγκριση κινητήρων !
Tα μοντέλα διπλού καυσίμου, που λειτουργούν με φυσικό αέριο, παράγουν 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από μοντέλα που κινούνται μόνο με βενζίνη. Παράλληλα εκπέμπουν 95% λιγότερο μονοξείδιου του άνθρακα, 80% λιγότερους υδρογονάνθρακες και 30% λιγότερα οξείδια του αζώτου (NOx2). Αξίζει να σημειώσετε πως και σε σχέση με τα diesel μοντέλα οι κινητήρες που λειτουργούν με φυσικό αέριο παράγουν 35% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα !
Μπορείς να απολαύσεις την οικονομία του χωρίς να στερηθείς επιδόσεις !
Διπλού καυσίμου κινητήρες σημαίνει πως :
-κρατάς τις επιδόσεις και τις χαρές του αυτοκινήτου που επέλεξες
-έχεις τεράστια αυτονομία
-δεν ξε-μένεις πουθενά (ότι ώρα θέλεις με το γύρισμα ενός διακόπτη «αλλάζεις καύσιμο»).
Δεν νοθεύεται !
Ανόθευτο από την «φύση του» ! Έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Κρατάς τον κινητήρα σου υγιή και δυνατό.
Απάντηση: Ακόμα λίγα σε σχέση με όσα χρειάζονται. Σήμερα υπάρχουν συνολικά 11 πρατήρια φυσικού αερίου στην χώρα μας. 6 στην Αττική, 2 στη Θεσσαλονίκη και από 1 σε Λαμία, Λάρισα και Βόλο. Με βάση τα σχέδια ανάπτυξης που έχουν ανακοινωθεί κατά καιρούς, αναμένονται σύντομα περισσότεροι σταθμοί ανεφοδιασμού, σε Αττική (4), Θεσσαλονίκη (2), Χαλκίδα και Γιάννενα.
Autotriti για ακόμη μια φορά προπαγανδίζεις κατά του diesel. Ποιό φυσικό αέριο? Μας δουλεύετε? Ενας που μένει στην επαρχία τι θα κάνει? Θα πηγαίνει στην αθήνα για να βρεί πρατήριο? Με το δίκτυο που υπάρχει σήμερα είναι πολύ δύσκολο να κυκλοφορείς με φυσικό αέριο. Αν είναι να το πάρω και να κυκλοφορώ με βενζίνη τότε παίρνω κατευθείαν το βενζινοκίνητο η το diesel, που μου εξασφαλίζουν και πολύ καλύτερες επιδόσεις και είναι και πιο φτηνά για να τα αγοράσεις. Εσείς κύριοι του autotriti εχετέ αυτοκίνητο με φυσικό αέριο? Απαντήστε μου..
Απάντηση: Πράγματι για την ώρα υπάρχουν λίγα πρατήρια εντός της ελληνικής επικράτειας (11) αλλά το δίκτυο μεγαλώνει, ενώ αν μένετε σε κάποια πιο απομακρυσμένη περιοχή (μακριά από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία), τότε πράγματι δεν βολεύει. Στο θέμα των επιδόσεων, οι διαφορές είναι ελάχιστες καθώς οι επιδόσεις ενός οχήματος διπλού καυσίμου με CNG είναι παρόμοιες με ένα βενζινοκίνητο. Τέλος όσον αφορά την τιμή αγοράς μπορείτε να «τσεκάρετε» τις τιμές των CNG μοντέλων με τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα και θα δείτε ότι τα ντίζελ κοστίζουν το ίδιο ή και παραπάνω, ενώ σε σύγκριση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα, τα οχήματα διπλού καυσίμου με CNG είναι ακριβότερα (περίπου 800-1.000 ευρώ). Πάντως και στις 2 περιπτώσεις, η απόσβεση της διαφοράς στην τιμή αγοράς γίνεται πολύ γρήγορα μέσω της τρομερής οικονομίας καυσίμου.
Η Αθηνα εχει 6 πρατηρια Φ.Α αν εισαι κοντα σε ενα απο αυτα τοτε αγοραζεις αυτοκινητο Φ.Α.Η οκονομια που εχεις με το Φ.Α ειναι πολυ μεγαλη σε σχεση με την βενζινη.Εγω το βλεπω στο αυτοκινητο μου που του εβαλα Φ.Α πριν 2 μηνες,με την βενζινη 1.50 εκανα εκανα 220 με 230χιλ.και εδινα 30ευρω ενω τωρα με το Φ.Α κανω 105 με 110χιλ. και δινω 4,5 εως 5ευρω.Το προβλημα ειναι μονο το πρατηριο μενω Αργυρουπολη δουλευω κορωπι και εκει κανω ανεφοδιασμο ( 8 χιλιομετρα απο την δουλεια μου ) ανα 2 μερες.Αν τυχει και δεν μου φτανει το Φ.Α για να παω στη δουλεια μου πηγαινω στο ρεντη και γεμιζω (15χιλ,).Βενζινη καιω μονο για να ζεσταθει το αυτοκινητο και να γυρισει σε Φ.Α.Τωρα περιμενω να ανοιξει το πρατηριο της Ηλιουπολης που ειναι ετοιμο για σωθω.Με την βενζινη 1.60 μπορω να περιμενω μηνες, τωρα πια εχω συνηθησει.Παντος ενα ειναι σιγουρο δεν με κλεβουν στο βενζιναδικο κανω συνεχεια τα ιδια χιλιομετρα με τα ιδια λεφτα.
Πόσα πρατήρια CNG υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα;
Απάντηση: Ακόμα λίγα σε σχέση με όσα χρειάζονται. Σήμερα υπάρχουν συνολικά 11 πρατήρια φυσικού αερίου στην χώρα μας. 6 στην Αττική, 2 στη Θεσσαλονίκη και από 1 σε Λαμία, Λάρισα και Βόλο. Με βάση τα σχέδια ανάπτυξης που έχουν ανακοινωθεί κατά καιρούς, αναμένονται σύντομα περισσότεροι σταθμοί ανεφοδιασμού, σε Αττική (4), Θεσσαλονίκη (2), Χαλκίδα και Γιάννενα.
Autotriti για ακόμη μια φορά προπαγανδίζεις κατά του diesel. Ποιό φυσικό αέριο? Μας δουλεύετε? Ενας που μένει στην επαρχία τι θα κάνει? Θα πηγαίνει στην αθήνα για να βρεί πρατήριο? Με το δίκτυο που υπάρχει σήμερα είναι πολύ δύσκολο να κυκλοφορείς με φυσικό αέριο. Αν είναι να το πάρω και να κυκλοφορώ με βενζίνη τότε παίρνω κατευθείαν το βενζινοκίνητο η το diesel, που μου εξασφαλίζουν και πολύ καλύτερες επιδόσεις και είναι και πιο φτηνά για να τα αγοράσεις. Εσείς κύριοι του autotriti εχετέ αυτοκίνητο με φυσικό αέριο? Απαντήστε μου..
Απάντηση: Πράγματι για την ώρα υπάρχουν λίγα πρατήρια εντός της ελληνικής επικράτειας (11) αλλά το δίκτυο μεγαλώνει, ενώ αν μένετε σε κάποια πιο απομακρυσμένη περιοχή (μακριά από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία), τότε πράγματι δεν βολεύει. Στο θέμα των επιδόσεων, οι διαφορές είναι ελάχιστες καθώς οι επιδόσεις ενός οχήματος διπλού καυσίμου με CNG είναι παρόμοιες με ένα βενζινοκίνητο. Τέλος όσον αφορά την τιμή αγοράς μπορείτε να «τσεκάρετε» τις τιμές των CNG μοντέλων με τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα και θα δείτε ότι τα ντίζελ κοστίζουν το ίδιο ή και παραπάνω, ενώ σε σύγκριση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα, τα οχήματα διπλού καυσίμου με CNG είναι ακριβότερα (περίπου 800-1.000 ευρώ). Πάντως και στις 2 περιπτώσεις, η απόσβεση της διαφοράς στην τιμή αγοράς γίνεται πολύ γρήγορα μέσω της τρομερής οικονομίας καυσίμου.
Η Αθηνα εχει 6 πρατηρια Φ.Α αν εισαι κοντα σε ενα απο αυτα τοτε αγοραζεις αυτοκινητο Φ.Α.Η οκονομια που εχεις με το Φ.Α ειναι πολυ μεγαλη σε σχεση με την βενζινη.Εγω το βλεπω στο αυτοκινητο μου που του εβαλα Φ.Α πριν 2 μηνες,με την βενζινη 1.50 εκανα εκανα 220 με 230χιλ.και εδινα 30ευρω ενω τωρα με το Φ.Α κανω 105 με 110χιλ. και δινω 4,5 εως 5ευρω.Το προβλημα ειναι μονο το πρατηριο μενω Αργυρουπολη δουλευω κορωπι και εκει κανω ανεφοδιασμο ( 8 χιλιομετρα απο την δουλεια μου ) ανα 2 μερες.Αν τυχει και δεν μου φτανει το Φ.Α για να παω στη δουλεια μου πηγαινω στο ρεντη και γεμιζω (15χιλ,).Βενζινη καιω μονο για να ζεσταθει το αυτοκινητο και να γυρισει σε Φ.Α.Τωρα περιμενω να ανοιξει το πρατηριο της Ηλιουπολης που ειναι ετοιμο για σωθω.Με την βενζινη 1.60 μπορω να περιμενω μηνες, τωρα πια εχω συνηθησει.Παντος ενα ειναι σιγουρο δεν με κλεβουν στο βενζιναδικο κανω συνεχεια τα ιδια χιλιομετρα με τα ιδια λεφτα.