Η Alfa Romeo ανακοινώνει επιτάχυνση από στάση στα 8,8 δευτερόλεπτα για την 160άρα Tonale.
Alfa Romeo Tonale και BMW X1 φέρουν ήπια υβριδική τεχνολογία, ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο μέσα στο 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Στην Tonale των 160 ίππων βλέπουμε έναν 4κύλινδρο κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Miller. Αυτός έχει ένα «έξυπνο» turbo, που σημαίνει ότι μπορεί και αλλάζει γεωμετρία στη φτερωτή ανάλογα με τις ανάγκες για άριστη απόκριση χαμηλά και δύναμη ψηλά. Λόγω της σημαντικής ιπποδύναμης του ηλεκτρικού της μοτέρ (20 PS) η Tonale ξεκινά ηλεκτρικά και κινείται σε διάφορες συνθήκες με μηδενική κατανάλωση (παρκάρισμα, εκκίνηση σε φανάρια κ.λπ.). Κάπως έτσι η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή, στα 6 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την ιταλική μάρκα.
Δέκα (10) περισσότερα άλογα έχει η BMW X1 sDrive 20i. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, κι αυτός 4κύλινδρος, έχει στην προκειμένη ιπποδύναμη 156 αλόγων και σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ (19 PS) φτάνουμε στα 170 PS. Τα περισσότερα άλογα συνεπάγονται και καλύτερες επιδόσεις (8,3 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα), αλλά και 10% μεγαλύτερη κατανάλωση (6,6 λτ./100 χλμ.). Ωστόσο, η σημαντικότερη διαφορά με την Tonale είναι ότι δεν μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, συνθήκη ιδανική για όταν κινείσαι μέσα σε πόλεις.