Εσωτερικό & Χώροι: Ποιος κερδίζει πού και γιατί;
59.175 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2023)
4 Φωτογραφίες »
Ξεχωριστή αύρα στην καμπίνα της Alfa Romeo Tonale δίνουν προαιρετικός ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός και ο περιστροφικός διακόπτης του συστήματος παραμετροποίησης Alfa D.N.A. στην κεντρική κονσόλα.
Εσωτερικό: Κορυφαία ποιότητα κατασκευής, σε hi-tech ψηφιακό περιβάλλον
4 Φωτογραφίες »
Στάνταρ στο γερμανικό C-SUV βλέπουμε το BMW Curved Display, την λεπτή κυρτή οθόνη των 10,7 ιντσών, που έρχεται σε συνέχεια με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών.
Από την άλλη πλευρά, η Alfa Romeo Tonale συνδυάζει στο εσωτερικό της την οδηγοκεντρική λογική, μαζί με την ρετρό σχεδίαση και το μοντέρνο στιλ. Υπάρχουν, πάντως, και αναφορές στο αγωνιστικό υπόβαθρο της φίρμας, όπως το τριάκτινο τιμόνι με το κουμπί της μίζας σε αυτό, αλλά και πιο σύγχρονες προσθήκες όπως ο στάνταρ ατμοσφαιρικός φωτισμός LED. Ξεκάθαρος είναι και ο ψηφιακός προσανατολισμός του μοντέλου, με μία κορυφαίας ευκρίνειας οθόνη των 10,25 ιντσών και έναν ευανάγνωστο digital πίνακα 12,3 ιντσών πίσω από τον τιμόνι
Χώροι: Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ και ευρύχωρη καμπίνα για την X1
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις και οι 5,6 επιπλέον πόντοι στο μεταξόνιο της X1 δίνουν ένα θεωρητικό προβάδισμα ευρυχωρίας, το οποίο επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις. Η BMW έχει μπόλικο χώρο για τα πόδια, σχεδόν στα 18 εκ., καθώς και αρκετό «αέρα» για το κεφάλι (7,5 εκ. μέχρι την οροφή). Πολύ φαρδιά και η πίσω καμπίνα, με τα 141 εκ. πλάτους να φιλοξενούν με πολλή άνεση 3 ενήλικους επιβάτες. Τέλος, στο άνω άκρο της κατηγορίας των οικογενειακών SUV και η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ της X1 (540 λτ.).Σημαίνουν τα παραπάνω ότι η Alfa Romeo Tonale «χάνει» σε χώρους; Δεν θα το λέγαμε, γιατί οι μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center δεν έβγαλαν... Δράκο. Αντιθέτως, παρά την κλίση της οροφής ακόμα και ένας 2μέτρος επιβάτης θα κάτσει στο πίσω μέρος της Tonale χωρίς να βρίσκει το κεφάλι του. Μεγάλος και με απόλυτα κανονικό σχήμα είναι και ο χώρος αποσκευών (500 λτ.), διαθέτει διπλό πάτωμα, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα (όπως και η X1) καθώς και μια πρίζα 12V.
Σελίδα 1 | Premium SUV στα 42 χιλιάρικα: Alfa Romeo Tonale vs BMW X1 |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό & Χώροι: Ποιος κερδίζει πού και γιατί; |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: 10% καλύτερη κατανάλωση η Tonale που ξεκινάει ηλεκτρικά χωρίς να καίει βενζίνη |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |