Είναι το DS7 Crossback το μοντέλο που θα βάλει τη Γαλλία στις premium μάρκες;
Πρόσω ολοταχώς για premium το DS7
7.852 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2017)
Η DS είναι το παρακλάδι της PSA που θέλει να λέγεται premium και μέσα σε δύο χρόνια κατάφερε να γίνει από αδελφάκι της Citroen, μία αυτόνομη μάρκα. Είναι όμως αυτό αρκετό για να ανταγωνιστεί στα ίσα την Audi και τους Γερμανούς;
Όποιος έχει παρακολουθήσει τους Γάλλους από την αρχή της DS έχει περάσει από τις ίδιες φάσεις: Σύγχυση, ανυπομονησία, απογοήτευση, ελπίδα. Σύγχυση γιατί τα πρώτα μοντέλα της DS ήταν βελτιωμένες εκδόσεις της Citroen. Βλέπε το DS3 που παρά τα εκπληκτικά του χαρακτηριστικά, έχει μία συγγένεια που δεν το βοηθάει.
Ανυπομονησία, γιατί θέλαμε μέσα σε δύο χρόνια, από το μηδέν η DS να ανταγωνιστεί την Audi. Δεν γίνεται αυτό. Απογοήτευση γιατί το ένα μοντέλο μετά το άλλο, το DS4 και το DS5, ενώ ήταν ενδιαφέρονται και πολύ αρεστά, δεν έκαναν αυτό που όλοι ήθελαν από τη μάρκα. Να βγει στα ίσια και χτυπήσει τον ανταγωνισμό όχι με εναλλακτικά αυτοκίνητα, αλλά με το ίδιο νόμισμα.
Και εδώ έρχεται η ελπίδα. Γιατί το νέο DS7 Crossback είναι ακριβώς αυτό που θέλαμε. Το μοντέλο που έρχεται απέναντι στον πυρήνα της κατηγορίας, το μοντέλο που στέκεται απέναντι στο Q5.
Το πως μπορεί να σταθεί απέναντι στο Q5 φυσικά μένει να φανεί στην πράξη, όμως τα πρώτα δείγματα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Εντάξει η σχεδίαση έχει χάσει την εκρηκτικότητα που περιμέναμε, όμως πως αλλιώς θα γινόταν σε μία κατηγορία όπου τον πήχη τον έχει θέσει η Audi;
Από κει και πέρα η DS έχει κάνει το μεγάλο βήμα εμπρός στην ποιότητα, με ένα άψογο σύνολο από πλευράς λεπτομέρειας, ενώ στο εσωτερικό οι πρώτες εικόνες δείχνουν υλικά και συναρμογή πέρα από τον ανταγωνισμό. Η DS παίζει επίσης το χαρτί της τεχνολογίας στην κατηγορία πριν προλάβουν οι Γερμανοί. Ναι, η Audi είχε ψηφιακά όργανα στο ΤΤ πολύ πιο πριν, όμως οι αγοραστές του Q5 μόλις τώρα το πήραν πρέφα ότι κρατήθηκαν «απΆόξω», και η δίψα τους για περισσότερες οθόνες καλύπτεται από το DS7 αυτή τη στιγμή και με τόσο άψογη εφαρμογή.
Το πιο θετικό όμως στο λανσάρισμα του νέου DS, είναι ότι βλέπουμε ένα τόσο άρτιο αυτοκίνητο της premium κατηγορίας τόσο σύντομα από τη γαλλική μάρκας. Δεδομένου ότι η DS είναι ένα πρότζεκτ βάθους 20 ετών, η υποψηφιότητα που βάζει από τόσο νωρίς στο να κερδίσει αγοραστές είναι σημαντική. Το ερώτημα είναι αν θα κερδίσει εσάς;
Τι λέτε λοιπόν; Είστε έτοιμοι για ένα γαλλικό premium που έχει 100% των premium στοιχείων; Ή σας πέφτει η DS ακόμη καινούργια; Είστε από αυτούς που θα πάνε στην καινούργια μάρκα ή θα παραμείνετε παραδοσιακοί στους Γερμανούς κατασκευαστές μέχρι νεωτέρας; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ανυπομονησία, γιατί θέλαμε μέσα σε δύο χρόνια, από το μηδέν η DS να ανταγωνιστεί την Audi. Δεν γίνεται αυτό. Απογοήτευση γιατί το ένα μοντέλο μετά το άλλο, το DS4 και το DS5, ενώ ήταν ενδιαφέρονται και πολύ αρεστά, δεν έκαναν αυτό που όλοι ήθελαν από τη μάρκα. Να βγει στα ίσια και χτυπήσει τον ανταγωνισμό όχι με εναλλακτικά αυτοκίνητα, αλλά με το ίδιο νόμισμα.
Και εδώ έρχεται η ελπίδα. Γιατί το νέο DS7 Crossback είναι ακριβώς αυτό που θέλαμε. Το μοντέλο που έρχεται απέναντι στον πυρήνα της κατηγορίας, το μοντέλο που στέκεται απέναντι στο Q5.
Το πως μπορεί να σταθεί απέναντι στο Q5 φυσικά μένει να φανεί στην πράξη, όμως τα πρώτα δείγματα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Εντάξει η σχεδίαση έχει χάσει την εκρηκτικότητα που περιμέναμε, όμως πως αλλιώς θα γινόταν σε μία κατηγορία όπου τον πήχη τον έχει θέσει η Audi;
Από κει και πέρα η DS έχει κάνει το μεγάλο βήμα εμπρός στην ποιότητα, με ένα άψογο σύνολο από πλευράς λεπτομέρειας, ενώ στο εσωτερικό οι πρώτες εικόνες δείχνουν υλικά και συναρμογή πέρα από τον ανταγωνισμό. Η DS παίζει επίσης το χαρτί της τεχνολογίας στην κατηγορία πριν προλάβουν οι Γερμανοί. Ναι, η Audi είχε ψηφιακά όργανα στο ΤΤ πολύ πιο πριν, όμως οι αγοραστές του Q5 μόλις τώρα το πήραν πρέφα ότι κρατήθηκαν «απΆόξω», και η δίψα τους για περισσότερες οθόνες καλύπτεται από το DS7 αυτή τη στιγμή και με τόσο άψογη εφαρμογή.
Το πιο θετικό όμως στο λανσάρισμα του νέου DS, είναι ότι βλέπουμε ένα τόσο άρτιο αυτοκίνητο της premium κατηγορίας τόσο σύντομα από τη γαλλική μάρκας. Δεδομένου ότι η DS είναι ένα πρότζεκτ βάθους 20 ετών, η υποψηφιότητα που βάζει από τόσο νωρίς στο να κερδίσει αγοραστές είναι σημαντική. Το ερώτημα είναι αν θα κερδίσει εσάς;
Τι λέτε λοιπόν; Είστε έτοιμοι για ένα γαλλικό premium που έχει 100% των premium στοιχείων; Ή σας πέφτει η DS ακόμη καινούργια; Είστε από αυτούς που θα πάνε στην καινούργια μάρκα ή θα παραμείνετε παραδοσιακοί στους Γερμανούς κατασκευαστές μέχρι νεωτέρας; Τι λέτε;
Διαφωνω με το Autotriti σε οτι αφορα το DS5 το οποιο πιστευω δεν εχει ανταγωνισμο και παιζει μπαλα μονο του σχεδιαστικα μεσα-εξω και τεχνολογικα και προσωπικα το αγοραζα χωρις δευτερη σκεψη! Tα DS3 και DS4 θα πρεπει να αλλαξουν ριζικα σχεδιαστικα ωστε να μη θυμιζουν Citroen στο πιο premium. Η εταιρεια ειναι καινουρια ακομα και στο μελλον πιστευω θα μας εκπληξει ευχαριστα οπως με το DS7!
Φυσικα και προκειται για premium car.Και τι παραπανω εχουν τα γερμανικα;Ο,τι αποτελουν το ονειρο ακομα κα του καθε γυφτου;Γιατι να μην οδηγεις ενα ξεχωριστο αυτοκινητο και να εχεις ενα συνηθισμενο,ατολμο σχεδιαστικα; Οταν ειδα απο κοντα το DS5 επαθα.... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΡΑ! Με ολη τη σημασια της λεξης!
Οι Γερμανοί τόσα χρόνια μας κοροϊδεύουν, και συνεχίζουν να μας κοροϊδεύουν. Μας πουλάνε premium άδεια πουκάμισα που για να τα φέρεις εξοπλιστικά εκεί που πρέπει να είναι τα αμάξια τα πληρώνεις διπλά. Και πέραν της όποιας πολυτέλειας και καλής συναρμογής ... από αξιοπιστία μετριότητα ... όλο μικροπροβλήματα που δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση. Κυρίως μιλάω για την Audi ως προς τα προβλήματα, μετά έρχεται η BMW και τελευταία η Mercedes. Βεβαίως λοιπόν θα κοιτάξουμε και το συμπαθέστατο DS ... δεν είμαστε προκατειλημένοι, ούτε έχουμε πρόβλημα "προσωπικότητας" εαν δεν κυκλοφορούμε με Γερμανικό πουκάμισο - και το Lacoste ... μια χαρά είναι.
Προφανώς και η DS δικαιούται να συμπεριληφθεί στις premium. Εξάλλου ο προσανατολισμός του group ειναι ακριβώς αυτός : Citroen για το λαό, Peugeot για τον μέσο απαιτητικό Ευρωπαίο καταναλωτή, DS για premium καταστάσεις. Γι αυτό αποσυνδέθηκε η DS απο τη Citroen και αποτελεί αυτοτελές brand. Βέβαια οι γερμανοπιστοι Έλληνες καταναλωτές θα αργήσουν να το καταλάβουν, αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει και πολλούς. Έξω η DS έχει ξεκινήσει να κοντράρει στα ίσια τους premium και μάλιστα όποιος ειναι έξυπνος παίρνει τώρα DS (που κρατάει ακόμη σχετικά χαμηλά την τιμολόγηση) γιατί σε μερικά χρόνια θα έχει καθιερωθεί ως premium και θα ζητάει και premium χρήμα. Σωστό το άρθρο σε όλες του τις παραμέτρους.