Η Citroen αλλάζει τη στρατηγική της γύρω από τον σκληρό πυρήνα του C3. Αντί για ένα MPV μοντέλο με όνομα ζωγράφου και σχεδόν ενός όγκου αμάξωμα ο… καμβάς περιλαμβάνει πλέον το πιο σωστό κι επίκαιρο: ένα «αεράτο» B-SUV, το C3 Aircross.
Το απόλυτα λογικό πράττει η Citroen διευρύνοντας τη γκάμα του C3 προς την κατεύθυνση των SUV. Το μικρό μοντέλο των Γάλλων είχε και πριν μια τέτοια παραλλαγή η οποία όμως προσδιοριζόταν περισσότερο ως πολυχρηστικό μοντέλο. ΓιΆαυτό άλλωστε είχε και το καλλιτεχνικό «ψευδώνυμο» Picasso για να κατοχυρώνει την πρώτου βαθμού συγγένεια με τα πιο μεγάλα MPV της εταιρείας. Tο πιθανότερο είναι ότι η στροφή της Citroen θα γινόταν ούτως ή άλλως και σε αυτήν την κλάση, ανεξάρτητα δηλαδή από το αν υπήρχε ήδη μοντέλο στο χώρο αυτό και τι κατηγορίας ήταν. Το ότι το όχημα που υπήρχε ήταν πολυχρηστικό απλώς έκανε ακόμα πιο σίγουρη την αλλαγή διότι όλοι ξέρουν ότι τα πρώτα θύματα της εξάπλωσης των SUV και των crossover είναι τα ενός όγκου πολυχρηστικά και κατόπιν τα σεντάν.
Ο νέος παίκτης είναι το C3 Aircross και είναι ένα αυθεντικό crossover: έχει μυώδη εμφάνιση, ανυψωμένο αμάξωμα, μαύρα πλαστικά προστατευτικά στα φτερά των τροχών, ποδιές εμπρός και πίσω και φυσικά μια κυριαρχική θέση οδήγησης που αναζητά πια το κοινό σε κάθε κατηγορία μεγέθους.
Όλα αυτά κουμπώνουν τέλεια με την πρόσφατη σχεδιαστική ταυτότητα την οποία καλλιεργεί με προσοχή η Citroen από το λανσάρισμα του πρώτου C4 Cactus κι έπειτα. Διπλή ζώνη με φώτα εμπρός, μεγάλος αεραγωγός και σχεδόν εξαφανισμένη «μάσκα» είναι στοιχεία που δένουν ωραία με τη SUV αισθητική. Τι λείπει; Τα air bumps τα μαύρα εύκαμπτα πλαστικά στις πόρτες, αλλά είναι τόσο γεμάτη η εμφάνιση ώστε δε μας έλειψαν καθόλου.
Με μήκος στα 4.150 χιλ. το C3 Aircross μπαίνει στην καρδιά της B-SUV κατηγορίας και βάζει στο στόχαστρο όχι μόνο τους αγοράστες κλασσικού μικρού οι οποίοι θέλουν να κινηθούν λίγο προς τα πάνω αλλά και όσους μέχρι τώρα οδηγούσαν συμβατικό μικρομεσαίο αλλά γοητεύονται ολοένα και περισσότερο από το δραστήριο στιλ των crossover.
Οι τιμές ξεκινούν από 14.950 ευρώ για την έκδοση βενζίνης των 82 ίππων. Για την πετρελαιοκίνητη εκδοχή των 100 ίππων το κόστος είναι 18.490 ευρώ και κρίνεται ικανοποιητικό αν και ο εξοπλισμός θα μπορούσε να είναι λίγο πιο «γεμάτος». Η παραγωγή γίνεται στην Ισπανία και το C3 Aircross κυλάει στη γραμμή παραγωγής πλάι-πλάι με το Opel Crossland X, με το οποίο μοιράζεται δάπεδο και πολλά μηχανικά μέρη.
Φαίνεται πολύ value for money. Από χώρους φαίνεται καλό, το Grip Control δεν ξέρω αν κάνει δουλίτσα ή είναι για το θεαθήναι.. Πάντως το απλό C3 που δοκίμασα είναι αξιόλογο στο δρόμο και από άποψη τιμής..
ο κινητηρας 1.2 PureTech βενζίνης με 82 ιππους δεν φαινεται να ειναι αρκετος για διαδρομες εκτος πολης(προσπερασεις σε εθνικες οδους) οποτε αναγκαστικα πρεπει να πας στον 1.2 Turbo 110 PS Feel στη βασικη εκδοση που ξεκινα απο 17480 ευρω η στο 1.6 BlueHDi 100 PS Live πετρελαιο στα 18500.εκτος και αν κανω λαθος
Τί 18.500 χιλιάρικα ρε παιδιά, τί εξοπλισμός είναι αυτός; μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος;
Φαίνεται πολύ value for money. Από χώρους φαίνεται καλό, το Grip Control δεν ξέρω αν κάνει δουλίτσα ή είναι για το θεαθήναι.. Πάντως το απλό C3 που δοκίμασα είναι αξιόλογο στο δρόμο και από άποψη τιμής..
ο κινητηρας 1.2 PureTech βενζίνης με 82 ιππους δεν φαινεται να ειναι αρκετος για διαδρομες εκτος πολης(προσπερασεις σε εθνικες οδους) οποτε αναγκαστικα πρεπει να πας στον 1.2 Turbo 110 PS Feel στη βασικη εκδοση που ξεκινα απο 17480 ευρω η στο 1.6 BlueHDi 100 PS Live πετρελαιο στα 18500.εκτος και αν κανω λαθος