Η θέση οδήγησης που επιφυλάσσει στον οδηγό του το C3 Aircross μοιάζει ακριβώς στοχευμένη στην κλάση των B-SUV: είναι ψηλή και αρχοντική χωρίς ωστόσο να ξεφεύγει εντελώς από την αίσθηση ενός κλασσικού μικρού ή μικρομεσαίου πιο συμβατικής φύσεως. Τα καθίσματα είναι αυτά που έχουμε παινέψει πολλές φορές: άνετη έδρα, πλούσιο, μαλακό γέμισμα μέσα, αλλά ταυτόχρονα και καλή αίσθηση στήριξης. Το τιμόνι βγαίνει αρκετά έξω οπότε θα βολέψει όλα τα αναστήματα ενώ έχει και ευχάριστες λαβές.
Στο δρόμο προφανέστατα ο πρώτος στόχος είναι η παροχή πολύ υψηλού επιπέδου άνεσης κάτι που το C3 Aircross πετυχαίνει εύκολα. Οι λακκούβες γίνονται ελάχιστα αισθητές ηχητικά και ακόμα λιγότερο από πλευράς δόνησης. Επίσης και ο ήχος του 1,6 κινητήρα ντίζελ, ο οποίος συνήθως είναι λίγο άγριος, μοιάζει εδώ λίγο πιο υποτονισμένος. Η «σφραγίδα» της Citroen που αναφέρουμε και στον τίτλο της ενότητας αυτής, σημαίνει ότι η προσπάθεια για καλή άνεση δε δείχνει να επηρεάζει την οδική συμπεριφορά. Το κράτημα είναι απόλυτα σεβαστό και παρόλο που καταλαβαίνει κανείς το αυξημένο κέντρο βάρους έναντι π.χ. ενός C3 (υπάρχει εξάλλου και 20 χλστ. πιο μεγάλη απόσταση από το έδαφος) η αίσθηση που εισπράττει είναι ότι μπορεί να πιέσει αρκετά το όχημα. Τη σιγουριά αυτή δίνουν οι συγκρατημένες κλίσεις αλλά και ο σταθερός πίσω άξονας. Μόνο σε βυθίσεις μέσα στη στροφή καταλαβαίνει κανείς ότι η ρύθμιση στην ανάρτηση είναι όντως σχετικά μαλακή, χωρίς παρατράγουδα όμως. Η υποστροφή έρχεται σε φυσιολογικό σημείο πίεσης και σπάνια θα ζητήσει τη συνδρομή του ESP για να ελεγχθεί. Το τιμόνι έχει γενικά καλή αίσθηση, ελαφριά για να βολέψει και τον οικογενειάρχη στην πόλη αλλά και κάποια πιθανή εξόρμηση εκτός ασφάλτου. Ταυτόχρονα το επίπεδο πληροφόρησης δεν προβληματίζει, απλώς οι τρεις στροφές από άκρη σε άκρη δείχνουν ότι το βήμα είναι λίγο αργό και περιορίζουν την αμεσότητα ειδικά στις πρώτες μοίρες περιστροφής.
Τα χωμάτινα μονοπάτια δεν είναι εκτός ρεπερτορίου για το C3 Aircross. Όχι για σκαρφαλώματα και σκληρές αναβάσεις αλλά για κάποιες light περιπέτειες το Grip Cοntrol με επιλογές για χώμα και χιόνι ή και απενεργοποίηση του ESP (για λίγο βέβαια) θα δώσει καλές λύσεις. Έξτρα σιγουριά: εδώ υπάρχει και σύστημα ελέγχου καθόδου, με ρυθμό 3 χλμ./ώρα. Στα συν και τα μεικτά ελαστικά τεσσάρων εποχών τα οποία όμως έκοψαν αρκετή από την καλή επίδοση των φρένων σε στεγνό δρόμο.
Φαίνεται πολύ value for money. Από χώρους φαίνεται καλό, το Grip Control δεν ξέρω αν κάνει δουλίτσα ή είναι για το θεαθήναι.. Πάντως το απλό C3 που δοκίμασα είναι αξιόλογο στο δρόμο και από άποψη τιμής..
ο κινητηρας 1.2 PureTech βενζίνης με 82 ιππους δεν φαινεται να ειναι αρκετος για διαδρομες εκτος πολης(προσπερασεις σε εθνικες οδους) οποτε αναγκαστικα πρεπει να πας στον 1.2 Turbo 110 PS Feel στη βασικη εκδοση που ξεκινα απο 17480 ευρω η στο 1.6 BlueHDi 100 PS Live πετρελαιο στα 18500.εκτος και αν κανω λαθος
Τί 18.500 χιλιάρικα ρε παιδιά, τί εξοπλισμός είναι αυτός; μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος;
Φαίνεται πολύ value for money. Από χώρους φαίνεται καλό, το Grip Control δεν ξέρω αν κάνει δουλίτσα ή είναι για το θεαθήναι.. Πάντως το απλό C3 που δοκίμασα είναι αξιόλογο στο δρόμο και από άποψη τιμής..
ο κινητηρας 1.2 PureTech βενζίνης με 82 ιππους δεν φαινεται να ειναι αρκετος για διαδρομες εκτος πολης(προσπερασεις σε εθνικες οδους) οποτε αναγκαστικα πρεπει να πας στον 1.2 Turbo 110 PS Feel στη βασικη εκδοση που ξεκινα απο 17480 ευρω η στο 1.6 BlueHDi 100 PS Live πετρελαιο στα 18500.εκτος και αν κανω λαθος