Εσωτερικό: Σικ, «ξενοδοχειακό» ντιζάιν και υψηλή τεχνολογία
44.500 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2017)
Γνώριμη είναι η αισθητική στο εσωτερικό του C3 Aircross αφού οι βασικές γραμμές προέρχονται σχεδόν αυτούσιες από το «απλό» C3. Eλλειπτικά σχήματα στους αεραγωγούς, τιμόνι με πεπλατυσμένη την κάτω πλευρά του κι μια ευμεγέθης οθόνη για το infotainment ορίζουν τη γενική εικόνα. Το σύνολο δείχνει πολύ νεανικό και μαζί με τον πλήρη και ευανάγνωστο πίνακα οργάνων αλλά και το τιμόνι το οποίο δεν επιβαρύνεται από πολλά μπουτόν, αποδεικνύεται και ιδιαιτέρως λειτουργικό. Χωρίς εργονομικές εκπλήξεις, το C3 Aircross θα ζητήσει τον ελάχιστο δυνατό χρόνο εξοικείωσης από το χειριστή του ακόμα κι αν εκείνος το αντικρίζει για πρώτη φορά.
Στον τομέα της ποιότητας όλα δείχνουν καλοβαλμένα ενώ ένα αρκετά μεγάλο οριζόντιο τμήμα καλύπτεται από σχετικά μαλακό πλαστικό προσθέτοντας πόντους στο τελικό αποτέλεσμα. Τα αρκετά πλατιά και ιδιαιτέρως άνετα καθίσματα στο εμπρός μέρος βοηθούν ώστε ακόμα και μετά από αρκετή ώρα ο οδηγός να μη νιώσει κούραση.
Από πλευράς εξοπλισμού βέβαια το C3 Aircross είναι πλήρως εναρμονισμένο με την εποχή του και μπορεί, εκτός του να συνδεθεί πλήρως με κινητά τηλέφωνα, να εφοδιαστει με Head-up display, αισθητήρα προσοχής του οδηγού, και ως στάνταρ με σύστημα ενημέρωσης για ακούσια έξοδο από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων του ΚΟΚ, αισθητήρα κόπωσης κλπ..
Φαίνεται πολύ value for money. Από χώρους φαίνεται καλό, το Grip Control δεν ξέρω αν κάνει δουλίτσα ή είναι για το θεαθήναι.. Πάντως το απλό C3 που δοκίμασα είναι αξιόλογο στο δρόμο και από άποψη τιμής..
ο κινητηρας 1.2 PureTech βενζίνης με 82 ιππους δεν φαινεται να ειναι αρκετος για διαδρομες εκτος πολης(προσπερασεις σε εθνικες οδους) οποτε αναγκαστικα πρεπει να πας στον 1.2 Turbo 110 PS Feel στη βασικη εκδοση που ξεκινα απο 17480 ευρω η στο 1.6 BlueHDi 100 PS Live πετρελαιο στα 18500.εκτος και αν κανω λαθος
Τί 18.500 χιλιάρικα ρε παιδιά, τί εξοπλισμός είναι αυτός; μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος;
Φαίνεται πολύ value for money. Από χώρους φαίνεται καλό, το Grip Control δεν ξέρω αν κάνει δουλίτσα ή είναι για το θεαθήναι.. Πάντως το απλό C3 που δοκίμασα είναι αξιόλογο στο δρόμο και από άποψη τιμής..
ο κινητηρας 1.2 PureTech βενζίνης με 82 ιππους δεν φαινεται να ειναι αρκετος για διαδρομες εκτος πολης(προσπερασεις σε εθνικες οδους) οποτε αναγκαστικα πρεπει να πας στον 1.2 Turbo 110 PS Feel στη βασικη εκδοση που ξεκινα απο 17480 ευρω η στο 1.6 BlueHDi 100 PS Live πετρελαιο στα 18500.εκτος και αν κανω λαθος