Το σαλόνι του C3 Aircross χαρακτηρίζεται από την προφανή επιλογή της Citroen να μην αφήσει εντελώς στο περιθώριο τις πολυχρηστικές ρίζες του προκάτοχου μοντέλου. Σε αυτήν ακριβώς τη στρατηγική απόφαση οφείλεται η παρουσία συρόμενου πίσω καθίσματος το οποίο δεν είναι η πιο συνηθισμένη περίπτωση στην κατηγορία. Η πλάτη επίσης διαιρείται ασύμμετρα ενώ ρυθμίζεται η κλίση και της πλάτης.
Οι χώροι δεν είναι κάποιο «θαύμα» για τα δεδομένα της κλάσης αλλά το τελικό αποτέλεσμα σίγουρα θα ικανοποιήσει. Η καλύτερη «στιγμή» είναι φυσικά ο χώρος για τα κεφάλια και κατόπιν εκείνος για τα πόδια ο οποίος ίσως μπορούσε να είναι και λίγο καλύτερος, αλλά μάλλον οι σχεδιαστές θυσίασαν κάποια πολύτιμα χιλιοστά τα οποία προφανώς ευνόησαν στο πολλαπλάσιο το χώρο αποσκευών. Το δε πλάτος είναι ικανοποιητικό αλλά δεν κρύβει τις καταβολές του μοντέλου και την προέλευσή του από τη μικρή κατηγορία.
Η δε ρύθμιση της πλάτης βοηθά να διαμορφώσουν οι πίσω επιβάτες μια πιο άνετη θέση ενώ η δυνατότητα να κινείται το κάθισμα σε μια διαδρομή 150 χιλ. έχει ως μοναδικό στόχο να μεγαλώσει το πορτ-μπαγκάζ όποτε αυτό απαιτείται. Κι αυτό γιατί όταν έρχεται μπροστά η έδρα, ο χώρος που μένει δεν είναι αρκετός για τα πόδια ενός ενήλικου. Θα έχετε λοιπόν, ή ένα πορτ-μπαγκάζ το οποίο εκτοξεύεται έως τα 520 λίτρα αλλά με έναν ή και καθόλου επιβάτη πίσω ή καλούς χώρους για τους πίσω και ένα πορτ-μπαγκάζ σίγουρα πολύ καλό στα 410 λίτρα. Ικανοποιητικές είναι οι θήκες στο εμπρός μέρος, μπουκάλια 1,5 λίτρων χωρούν στις πόρτες και στο ντουλαπάκι, ενώ έξυπνη αποδεικνύεται και μια θήκη στο ταμπλό, εμπρός από το συνοδηγό.
Φαίνεται πολύ value for money. Από χώρους φαίνεται καλό, το Grip Control δεν ξέρω αν κάνει δουλίτσα ή είναι για το θεαθήναι.. Πάντως το απλό C3 που δοκίμασα είναι αξιόλογο στο δρόμο και από άποψη τιμής..
ο κινητηρας 1.2 PureTech βενζίνης με 82 ιππους δεν φαινεται να ειναι αρκετος για διαδρομες εκτος πολης(προσπερασεις σε εθνικες οδους) οποτε αναγκαστικα πρεπει να πας στον 1.2 Turbo 110 PS Feel στη βασικη εκδοση που ξεκινα απο 17480 ευρω η στο 1.6 BlueHDi 100 PS Live πετρελαιο στα 18500.εκτος και αν κανω λαθος
Τί 18.500 χιλιάρικα ρε παιδιά, τί εξοπλισμός είναι αυτός; μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος;
Φαίνεται πολύ value for money. Από χώρους φαίνεται καλό, το Grip Control δεν ξέρω αν κάνει δουλίτσα ή είναι για το θεαθήναι.. Πάντως το απλό C3 που δοκίμασα είναι αξιόλογο στο δρόμο και από άποψη τιμής..
ο κινητηρας 1.2 PureTech βενζίνης με 82 ιππους δεν φαινεται να ειναι αρκετος για διαδρομες εκτος πολης(προσπερασεις σε εθνικες οδους) οποτε αναγκαστικα πρεπει να πας στον 1.2 Turbo 110 PS Feel στη βασικη εκδοση που ξεκινα απο 17480 ευρω η στο 1.6 BlueHDi 100 PS Live πετρελαιο στα 18500.εκτος και αν κανω λαθος