ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η πίσω πλάτη διαιρείται ασύμμετρα και όταν αναδιπλώνεται δεν αφήνει σκαλοπάτι με το πορτ-μπαγκάζ χάρη και στο διπλό δάπεδο του χώρου αποσκευών. Έξτρα παροχή: η αναδιπλούμενη πλάτη της εμπρός δεξιάς θέσης δείχνει τη βαθιά εξειδίκευση της Citroen σε μοντέλα MPV.

Η ρυθμιζόμενη κλίση στην πλάτη προσφέρει έξτρα επιλογές άνεσης.

Συρόμενο κάθισμα: ευπρόσδεκτο για να γίνεται το πορτ-μπαγκάζ ακόμα πιο μεγάλο.

Xώροι: δεν ξεχνά το πολυχρηστικό DNA

44.499 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2017)

Το σαλόνι του C3 Aircross χαρακτηρίζεται από την προφανή επιλογή της Citroen να μην αφήσει εντελώς στο περιθώριο τις πολυχρηστικές ρίζες του προκάτοχου μοντέλου. Σε αυτήν ακριβώς τη στρατηγική απόφαση οφείλεται η παρουσία συρόμενου πίσω καθίσματος το οποίο δεν είναι η πιο συνηθισμένη περίπτωση στην κατηγορία. Η πλάτη επίσης διαιρείται ασύμμετρα ενώ ρυθμίζεται η κλίση και της πλάτης. 

Οι χώροι δεν είναι κάποιο «θαύμα» για τα δεδομένα της κλάσης αλλά το τελικό αποτέλεσμα σίγουρα θα ικανοποιήσει. Η καλύτερη «στιγμή» είναι φυσικά ο χώρος για τα κεφάλια και κατόπιν εκείνος για τα πόδια ο οποίος ίσως μπορούσε να είναι και λίγο καλύτερος, αλλά μάλλον οι σχεδιαστές θυσίασαν κάποια πολύτιμα χιλιοστά τα οποία προφανώς ευνόησαν στο πολλαπλάσιο το χώρο αποσκευών. Το δε πλάτος είναι ικανοποιητικό αλλά δεν κρύβει τις καταβολές του μοντέλου και την προέλευσή του από τη μικρή κατηγορία. 

Η δε ρύθμιση της πλάτης βοηθά να διαμορφώσουν οι πίσω επιβάτες μια πιο άνετη θέση ενώ η δυνατότητα να κινείται το κάθισμα σε μια διαδρομή 150 χιλ. έχει ως μοναδικό στόχο να μεγαλώσει το πορτ-μπαγκάζ όποτε αυτό απαιτείται. Κι αυτό γιατί όταν έρχεται μπροστά η έδρα, ο χώρος που μένει δεν είναι αρκετός για τα πόδια ενός ενήλικου. Θα έχετε λοιπόν, ή ένα πορτ-μπαγκάζ το οποίο εκτοξεύεται έως τα 520 λίτρα αλλά με έναν ή και καθόλου επιβάτη πίσω ή καλούς χώρους για τους πίσω και ένα πορτ-μπαγκάζ σίγουρα πολύ καλό στα 410 λίτρα. Ικανοποιητικές είναι οι θήκες στο εμπρός μέρος, μπουκάλια 1,5 λίτρων χωρούν στις πόρτες και στο ντουλαπάκι, ενώ έξυπνη αποδεικνύεται και μια θήκη στο ταμπλό, εμπρός από το συνοδηγό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
OPEL