+ Σχεδίαση, συναρμογή, ευκολία χρήσης-ευελιξία, πρακτικότητα καμπίνας, άνεση ανάρτησης, απόσταση από το έδαφος, Value For Money - Αίσθηση τιμονιού, απόκριση κινητήρα στη λειτουργία ECO
Η Dacia σαφώς δεν εφηύρε το Duster από την αρχή. Όμως, το αναβάθμισε επισταμένα και εξάλειψε αρκετά από τα αδύνατα σημεία του. Το νέο μοντέλο είναι πιο μοντέρνο σε εμφάνιση, πιο ήσυχο στη λειτουργία του και παρουσιάζεται αρκετά ποιοτικό σαν κατασκευή. Κερδίζει ψήφο εμπιστοσύνης, ειδικά αν η τιμή του παραμείνει στα επίπεδα του προηγούμενου τονίζοντας τον Value for Money χαρακτήρα του.
Επειδή το είδα χθες το αμάξι. Με οδηγό ύψους 1,75 και πίσω επιβάτης 1,80, υπάρχει κενό από την πλάτη του καθίσματος 10 πόντων !!! Και το αμάξι γενικά δεν παίζεται, ανάλογα με το πόσο κοστίζει και τι δυνατότητες έχει. Όσον αφορά τον κινητήρα 1,2 tce, μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι με το 4χ4 δεν εισάγεται ! Και 3 μήνες αναμονή για την πλούσια έκδοση ( Prestige )
Οἱ χῶροι γιὰ τοὺς πίσω ἐπιβάτες μοῦ φαίνονται πολὺ μικροί, εἰδικὰ ὀ χῶρος γιὰ τὰ πόδια._
Επειδή το είδα χθες το αμάξι. Με οδηγό ύψους 1,75 και πίσω επιβάτης 1,80, υπάρχει κενό από την πλάτη του καθίσματος 10 πόντων !!! Και το αμάξι γενικά δεν παίζεται, ανάλογα με το πόσο κοστίζει και τι δυνατότητες έχει. Όσον αφορά τον κινητήρα 1,2 tce, μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι με το 4χ4 δεν εισάγεται ! Και 3 μήνες αναμονή για την πλούσια έκδοση ( Prestige )