Ο μοντέρνος 1,2 ΤCe άμεσου ψεκασμού με turbo κινητήρας, προέρχεται από τη Renault και ήταν διαθέσιμος και στο προηγούμενο μοντέλο. Στην πράξη λειτουργεί με μια ευχάριστη απουσία θορύβου και ιδιαίτερα πολιτισμένα, κάνοντας 100% την δουλειά του και επιταχύνοντας επαρκώς το νέο Duster. Έχει ιδιαίτερα γραμμική λειτουργία, το φόρτε του όμως είναι οι μεσαίες στροφές. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (με αρκετά κοντή πρώτη και μακρύτερες 5η και 6η), ο επιλογέας του οποίου είναι θετικός και στην αφή και κυρίως στο κούμπωμα των σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές (0-100 σε 10,9 δλ., 60-100 με 4η σε 8,1 δλ και 80-120 με 5η σε 12,8 δλ.) και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 177 χλμ./ώρα. Λογική κρίνεται η πραγματική μέση κατανάλωση των 8,4 λτ./100 χλμ. (6,2 λτ./100 χλμ υπόσχεται η Dacia), που μπορεί να πέσει αρκετά χαμηλότερα με συνεχή χρήση της λειτουργίας ECO. Ωστόσο με αυτήν, ο κινητήρας έχει αισθητά πιο ράθυμη λειτουργία.
Επειδή το είδα χθες το αμάξι. Με οδηγό ύψους 1,75 και πίσω επιβάτης 1,80, υπάρχει κενό από την πλάτη του καθίσματος 10 πόντων !!! Και το αμάξι γενικά δεν παίζεται, ανάλογα με το πόσο κοστίζει και τι δυνατότητες έχει. Όσον αφορά τον κινητήρα 1,2 tce, μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι με το 4χ4 δεν εισάγεται ! Και 3 μήνες αναμονή για την πλούσια έκδοση ( Prestige )
Οἱ χῶροι γιὰ τοὺς πίσω ἐπιβάτες μοῦ φαίνονται πολὺ μικροί, εἰδικὰ ὀ χῶρος γιὰ τὰ πόδια._
Επειδή το είδα χθες το αμάξι. Με οδηγό ύψους 1,75 και πίσω επιβάτης 1,80, υπάρχει κενό από την πλάτη του καθίσματος 10 πόντων !!! Και το αμάξι γενικά δεν παίζεται, ανάλογα με το πόσο κοστίζει και τι δυνατότητες έχει. Όσον αφορά τον κινητήρα 1,2 tce, μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι με το 4χ4 δεν εισάγεται ! Και 3 μήνες αναμονή για την πλούσια έκδοση ( Prestige )