ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο μειωμένος θόρυβος γίνεται άμεσα αντιληπτός!

Το Duster προτιμά την ήπια μετακίνηση με επίκεντρο την άνεση.

Στο δρόμο: Πάντα άνετο, πιο αθόρυβο και πολιτισμένο

61.786 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2018)

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Duster ήταν ο αυξημένος θόρυβος. Πλέον; Καμία σχέση, αφού οι μετακινήσεις είναι αισθητά πιο αθόρυβες χάρη στην προσθήκη περισσότερου ηχομονωτικού υλικού. Η Dacia κάνει λόγο για μείωση 50%, αλλά όπως και να έχει πρόκειται για μια διαφορά που γίνεται άμεσα αισθητή (67,5 db με 5η στα 100 και και 69,5 db με 6η στα 120 θεωρούνται «ανθρώπινες» τιμές και κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας). Νέο είναι επίσης το ηλεκτρικό τιμόνι, που αντικαθιστά το υδραυλικό σύστημα με την αρκετά σκληρή αίσθηση και την μηδενική επαναφορά. Και αυτό σαφώς είναι πρόοδος καθώς το σύστημα διεύθυνσης είναι πλέον πιο άμεσο και δίνει καλύτερη αίσθηση. Αυτό κάνει το Duster περισσότερο ευέλικτο από πριν, αλλά σε καμία περίπτωση και «κυνηγό» σε στροφιλίκια. Το Duster προτιμά την ήπια μετακίνηση με επίκεντρο την άνεση: Οι αναρτήσεις του «σιδερώνουν» τις ανωμαλίες σε άσφαλτο και χώμα. Αν το πιέσεις θα εμφανίσει αισθητή κλίση και θα υποστρέψει πρόωρα, πότε όμως απότομα ή αιφνιδιαστικά. ¶λλωστε το στάνταρ ESP θα επέμβει αρκετά διακριτικά όταν χρειαστεί. Χάρη στα 210 χλστ. από το έδαφος και στις «άγριες» γωνίες αναρρίχησης, ακόμη και η δικίνηση έκδοση του Dsuter δε θα κωλώσει στα δύσκολα. Σε κάθε περίπτωση τα φρένα είναι ανθεκτικά και αποτελεσματικά, παρά την παρουσία ταμπούρων στον πίσω άξονα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS