ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμάσαμε πρώτοι στον κόσμο το ανανεωμένο Dacia Duster στην έκδοση με τον turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. με 125 άλογα και σας αναφέρουμε...

Η σχεδίαση του Duster είναι εντελώς νέα με περισσότερο δυναμισμό και τονισμένα τα SUV χαρακτηριστικά.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου Dacia Duster.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου Dacia Duster.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου Dacia Duster.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου Dacia Duster.

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Dacia Duster TCe 125

61.783 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2018)

Η πρώτη παγκόσμια δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης TCe 125 δείχνει ξεκάθαρα πως το νέο Duster έγινε μοντέρνο και ποιοτικό, απογειώνοντας τη μετοχή της Dacia στη δημοφιλή πλέον κατηγορία των compact SUV.

What is new
- 2η γενιά Duster
-  Ίδια πλατφόρμα, νέα σχεδίαση
-  Νέο ταμπλό και μοντέρνες τεχνολογίες
- 1,2 TCe 125 PS & 4Χ2
- Καίει 8,4 λτ./100 χλμ.
-  210 χλστ. από το έδαφος

H Dacia πάει… «σφαίρα» σε Ευρώπη και Ελλάδα: Η εταιρία που από το 1999 ανήκει στην Renault σημειώνει συνεχή αύξηση των πωλήσεων και των μεριδίων της στην αγορά. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πως από τις 100.000 πωλήσεις ετησίως το 2004 ξεπέρασε τις 700.000 το 2017, με το Sandero στην κορυφή των λιανικών πωλήσεων ανεξαρτήτως κατηγορίας. Στη χώρα μας από το 0,3% το 2013, όταν και άρχισε να αντιπροσωπεύεται από την TEORΕΝ ΜΟTORS AE έφτασε φέτος στο 1,4% χάρη και στις ακόμη καλύτερες τιμές που εξασφαλίστηκαν από το εργοστάσιο. Ένα από τα βασικά όπλα της φαρέτρας των πωλήσεων της Dacia είναι το Duster: Από τα σχεδόν 5.000.000 αυτοκίνητα, που έχουν πωληθεί στη νέα εποχή της φίρμας, 1.100.000 είναι Duster. Αυτό όμως είναι ιστορία. 

Τώρα ήρθε το νέο, δεύτερης γενιάς Duster, η Παγκόσμια Δημοσιογραφική παρουσίαση του οποίου έγινε στην χώρα μας με απόλυτη επιτυχία: 540 και πλέον δημοσιογράφοι από τις 44 χώρες που δραστηριοποιείται η ρουμάνικη φίρμα μόνο καλά λόγια είχαν να πουν και σίγουρα αξίζουν συγχαρητήρια στην ΤΕΟREN MOTORS, που ξεπέρασε τους σκοπέλους της γραφειοκρατίας και βοήθησε του Γάλλους να «γράψουν» σε επίπεδο παρουσίασης. Εμείς παίζοντας εντός έδρας καταφέραμε να κάνουμε όλες τις απαραίτητες μετρήσεις επιδόσεων, κατανάλωσης και χώρων, εξασφαλίζοντας την πρώτη δοκιμή στον κόσμο για το ολοκαίνουργιο Dacia Duster με τον 1,2 TCe κινητήρα των 125 ίππων.

Μοντέρνα σχεδίαση, ίδια πλατφόρμα
Η σχεδίαση του Duster είναι εντελώς νέα. Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της Dacia, Λόρενς βαν ντε Ακερ, οι αλλαγές είναι καθολικες καθώς «δεν υπάρχει κομμάτι του αμαξώματος, το οποίο να μην είναι καινούργιο». Από κοντά, το Duster δείχνει  μοντέρνο και πιο… πρησμένο» χάρη στη μετακίνηση των εμπρός και πίσω φώτων στις άκρες  του αμαξώματος, άλλα και στην αύξηση των μετατροχίων. Πιο ψηλά έχει «έρθει» το «νευρώδες» καπό και η πλαϊνή γραμμή ορατότητας, ενώ τις εντυπώσεις κερδίζουν η νέα κυψελωτή μάσκα, τα φώτα ημέρας LED, οι αλουμινένιες μπάρες της οροφής, η νέα κλίση του παρμπρίζ (η βάση του έχει μετακινηθεί 10 εκατ. πιο μπροστά), οι τονισμένες εμπρός και πίσω «ποδιές» προστασίας, καθώς και το χαρακτηριστικό πλαστικό «δόντι» μεταξύ εμπρός φτερών και πορτών. 

Η πλατφόρμα είναι η ίδια με πριν -έχουν γίνει βελτιώσεις και ενισχύσεις σύμφωνα με την Dacia-  και έτσι οι βασικές διαστάσεις παραμένουν ουσιαστικά απαράλλαχτες. Το ίδιο οι αναρτήσεις με γόνατα μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω (ανεξάρτητη ανάρτηση στις εκδόσεις 4Χ4) και οι κινητήρες. Στην Ελλάδα θα διατεθεί μόνο σε βενζίνη 1,2 TCe με 125 άλογα και 1,6 SCe με 115 άλογα, ενώ σε diesel ως 1,5 dCi με 110 άλογα. Όλες οι εκδόσεις είναι διαθέσιμες και με τετρακίνηση, ενώ το diesel μπορεί να συνδυαστεί και με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (μόνο σε 4Χ2). 

Λανσάρισμα τον Φεβρουάριο
Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Dacia Duster θα γίνει τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστές οι εκδόσεις εξοπλισμού και οι τιμές. Η δραστήρια ελληνική αντιπροσωπεία παλεύει για τιμές ανάλογες με αυτές του παλιού μοντέλου στις βασικές εκδόσεις τουλάχιστον, γιατί οι πλουσιότερες έχουν πολλά νέα στοιχεία τεχνολογίας. Το Duster δεν είναι πλέον μια «φτηνή» επιλογή. Αυτό φαίνεται και από τις προσθήκες στην λίστα των εξτρά: Nέες κάμερες πολλαπλών σημείων θέασης και τυφλών σημείων, αλλά και ο αυτόματος κλιματισμός, ενώ το Duster έχει πλέον και σύστημα εκκίνησης με έξυπνο κλειδί-κάρτα από τη Renault. Στον τομέα της ασφάλειας υπάρχουν 6 αερόσακοι (από 4) και θα γίνει διαθέσιμο στον επιπλέον εξοπλισμό ένα σύστημα «Safety Pack» το οποίο θα περιλαμβάνει σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, όπως σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Με αυτή την αλλαγή η Dacia φιλοδοξεί να προσθέσει έως και ένα αστέρι ακόμα στην παθητική ασφάλεια (έχει πάρει 3 στις αξιολογήσεις του Euro NCAP).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON